24 Aralık 2016 Cumartesi

Yves Rocher Pure Light Cushion Fondöten



Cushion fondötenler bir süredir oldukça popüler aslen Kore markalarının keşfi ama Avrupa meşeili firmalar da üretince baya popüler oldu.
Daha önce hiç bir markanın Süngerli fondötenlerini denememiştim Yves Rocher tarafından bu gördüğünüz fondöten gönderilince deneyimleme fırsatım oldu.
Şık bir ambalajı var, iki bölmeden oluşuyor kapağı açınca karşısınıza önce aynası ve süngeri çıkıyor diğer kapağı kaldırınca da fondöteni görüyoruz.
Oldukça pratik bir fondöten içerisinde kendi süngeriyle birlikte geliyor ve sağlam bir ambalaja sahip yani çantada taşınıp, gün içerisinde gerekirse tazeleme yapılabilinir.

Bakın Yves Rocher bu fondöten için ne demiş:

Yalnızca birkaç dakikada ışıltılı, taze ve capcanlı görünen bir cilde kavuşmanız mümkün!
Taşınabilir formu ile hava alan bir yastık üzerine yerleştirilen akışkan dokusu devrimci bir hareket kolaylığı sağlar.
Sıvı bir fondötenin hafiflik ve ışıltısı ile kompakt bir fondötenin pratikliğini birleştiren bu ürün sayesinde istenilen kapatıcılık kolayca sağlanır.
Gün içinde istediğiniz zaman fondöten uygulamanızı kolaylıkla tekrarlayabilir, makyajınızı tazeleyerek anında ışıltılı ve pürüzsüz bir tene sahip olabilirsiniz.
Dermatolojik kontrol altında test edilmiştir. Parfüm ve paraben içermez.


Islak yapılı bir ürün, sünger ile bastırınca ürün hemen geliyor ve cildinize eşit bir şekilde yayabiliyorsunuz.
Ben direkt süngeri fondötene değdirip kullanamadım çünkü rengi bana oldukça koyu bu yüzden parmaklarımla fondötenden alıp, renk açıcı katıp sonrasında yanında gelen süngeri ile cildime uygulama yapıyorum.
Kapatıcılığı oldukça az yani cildinizde kapatılacak leke vs. varsa yeterli gelmeyecektir.
Çok hafif bir ürün renkli nemlendiriciler gibi diyebilirim ciltte ağırlık yapmıyor.
Hafif ışıltıya sahip bir fondöten ama içerisinde sim vs yok doğal bir ışıltı veriyor diyebilirim.
Malesef bana rengi 2-3 ton kadar koyu geldiği için renk açıcı bir ürünle deneyimledim cildim kuru ve kullanmadan önce cildimi iyice nemlendirdim.
Yapısı hafif ve ıslak olsa da kuru ciltler eğer ki kullanmadan önce ciltlerini iyi nemlendirmezse pul pul bir görüntü oluşturabilir.
Karma veya yağlı ciltler ise mutlaka kullanım sonrası transparan bir pudra ile sabitlemeli yoksa parlama yapma ihtimali var.
Sürdükten kısa bir süre sonra ciltle bütünleşiyor, doğal bir duruşu var, kalıcılığı çok yüksek değil gün sonunda ciltte az miktarı kalıyor.
Gramajı normal fondötenlere göre biraz az yani sık kullanımda 2-3 ay içerisinde bitecektir.


Pratik ürün sevenler, cildinde kapatılacak leke vs olmayanlar, cildi çok yağlı veya çok kuru olmayanların deneyince memnun kalabileceği bir fondöten.
Bana göre tek eksi yanı renk skalasının kısıtlı olması bende ki sarı tonlular için olan Beige 200 rengi bunun bir de Beige 300 rengi var ve pembe tonlular için de Rose 200 ile Rose 300 renkleri mevcut keşke biraz daha açık tonları da olsaymış.

Fondötenin indirimsiz satış fiyatı 67.90 tüm Yves Rocher mağazalarından ve www.yvesrocher.com.tr adresinden edinebilirsiniz.



*Ürün Yves Rocher tarafından denemem için gönderilmiştir.

3 yorum:

  1. Blogunuzu severek takip ediyorum, ben de bloguma bekliyorum :)
    hasibecengiz.blogspot.com.tr
    Ayrıca blogumda bir çekiliş var, herkes davetli!

    YanıtlaSil
  2. Muhteşem bir yazı olmuş.Ne kadar çok ürün bitmiş öyle .Himalaya köpüğü bende çok seviyorum.İki tane bitirdim ve gelecekte mutlaka tekrar alacağım.TBS temizleme yağını ise çok merak ediyorum.Yılbaşı sonrası indirimlerde göz atacağım.
    Sevgiler ♥

    YanıtlaSil
  3. Daha önce L'Oreal cushion kullanmıştım; sevdim ama 1 ayda falan bitti :))) Yves Rocher'den çok emin değilim, ten ürünleriyle pek anlaşamıyoruz genelde... yine de aklımda olsun, testerını bir denerim. Sevgiler!

    YanıtlaSil