26 Kasım 2015 Perşembe

Revlon Colorstay Fondöten - Karma/Yağlı Cilt



Revlon Watsons mağazalarında satılmaya başlayınca en çok fondötenlerine kolayca ulaşabileceğime sevinmiştim.
Çünkü Revlon'un en güzel ürünlerinin başında fondötenleri geliyor.
Önce bu fondötenin beğendiğim yönlerini anlatayım.
Çok doğal bir duruşu var hani bazen yüzüme fondöten süreyim ama yüzümde yoğun makyaj varmış gibi durmasın isteriz ya işte bu fondöten ile çok doğal bir görüntü elde ediliyor.
Cilde ağırlık yapmıyor bende ki karma-yağlı ciltler için o yüzden mat bir bitişi var hatta bu fondöteni kullandığım zaman t bölgemi pudra ile sabitleme gereği duymuyorum.
Bazen canım aydınlık bir görüntü isterse Nars'ın transparan pudrasından hafifçe geçiyorum.
Benim cildim kuru-karma ama cildimin kuru bölgelerinde asla kötü bir görüntü ortaya çıkarmıyor olması da bu fondötenin sevdiğim bir başka yanı diyebilirim.
Orta kapatıcılığı var eğer cildinizde ufak, tefek leke vs. varsa kapatıcılığı tatmin edecektir.
Kalıcılığı gayet iyi yaklaşık 8-9 saat bozulmadan kaldığını gözlemledim.
Yapısı oldukça yoğun ve bu yüzden hemen kuruyup sabitleniyor cilde uygularken hızlı olmakta fayda var.
Ciltte mimik çizgilerine dolma yapıp yüzde kötü bir görüntü oluşturmuyor.
SPF15 içeriyor, güneş kremi üzerine de rahatça kullanılıyor.
Ben en iyi sonucu sünger ile uygulayınca alıyorum ama Sigma F80 fırça ile de ortaya çıkan sonuç tatmin edici oluyor.


Bende ki rengi 150 buff serinin 2. açık rengi ve sarı tonlu bunun bir açığı İvory ama pembe alt tonlu olduğu için tercihim buff oldu.
Eğer ki ivory de sarı tonlu olsaydı büyük ihtimal onu alırdım.:)
 Ama buff rengi de ten rengime uydu genelde fondöten alırken renk sıkıntısını fazlaca yaşayan biriyim ve Revlon'da bu sıkıntıyı yaşamadığım için mutluyum.

Gelelim bu fondötenin en sevmediğim yanına pompası yok.
Ve çok yoğun yapılı bir fondöten olduğu için şişeden almak baya zor oluyor.
Keşke pompalı olsaymış veya cam şişe yerine plastik bir kapta olsaydı da sıkarak ürünü alsaydık.
Bu fondötenin bir de normal-kuru ciltler için olanı var ve bence en güzel yanı böyle cilt tipi ayrımının olması.

Revlon'un bu fondötenini tüm Watsons mağazalarında bulabilirsiniz eğer aklımda yanlış kalmadıysa fiyatı 60 lira civarında olması lazım.
Bitirdiğim vakit eğer ten rengime uyan daha iyi bir fondöten bulamazsam gider yine bunu alırım.:)




8 yorum:

  1. Merak edip henüz denemediğim bir üründü paylaşım için teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  2. Yagli ciltler icin fondoten bulmak zor ama yazini gördükten sonra denemeye karar verdim cok tesekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim cildim kuru-karma ve cildimin kuru yerlerinde de görüntüsü çok iyi bence sende dene ah bi de pompası olsaymış dadından yinmeyecekti.:)

      Sil
  3. Yine bir ürün ülkemize fahiş fiyatla gelmiş. Sanırım yurtdışına giden biri oldukça rica etmeye devam edeceğim. Çok sevsem de 60 lira verilir mi bilmiyorum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben %40 indirimde çok daha makul bir fiyata almıştım yani indirim zamanları yurtdışı ile hemen hemen aynı fiyata denk geliyor.:)

      Sil
  4. İndirimde alınabilir deneyimlemek için aslında, tabii ki şehrimdeki Watsons'a gelirse :)

    YanıtlaSil
  5. Bende çok övüldügü için büyük bir hevesle aldım ama malesef hiç memnun kalmadım.ciltte kolay dağılmıyor ve pul pul duruyor ne kadar hızlı uygulama yaparsanız yapın kuruyup kalıyor ciltte.verdiğim paraya acıdım ne yazıkki

    YanıtlaSil