5 Kasım 2015 Perşembe

Balmozon Profesyonel Cilt Bakım Serumu



Balmozon cilt serumunu daha önce de duymuştum ama kendisiyle #guzelligimizannemizden etkinliği sayesinde tanıştım.
Bu ürün bildiğimiz sıradan cilt serumlarından, yağlarından değil zaten etkisi sadece bakım yapmakta değil.
Gelin önce bu ürün nerelerde kullanılıyor, nelere iyi geliyor bir bakalım.

Ağız içi aftlarında
Ağız iltihaplarında
Bebeklerde pişikte
Böcek sokmalarında
Cilt enfeksiyonlarında
Cilt kırışıklarında
Diş eti kanamalarında ve diş beyazlatmada
Eklem ve kas ağrılarında
Genital enfeksiyonlarda
Grip ve nezle tedavisinde
Helikobakter pilori
Hemoroid tedavisinde
Mantarların tedavisinde
Mide ülserinde
Radyasyon, güneş yanıkları ve tüm yanıklarda
Saç dökülmesinde
Selülitde
Siğillerde
Spor yaralanmalarında
Ter kokusunda
Topuk çatlaklarında
Uçuk ve zonada
Yara izlerinde
Yatak yaralarında

Gördüğünüz gibi bir dolu kullanım alanı var peki nedir bu Ozon Yağı derseniz kısaca onu da anlatayım.
Geçmişi 10 bin yıl öncesine dayanan, bir çok mitolojik efsanelerin kaynağı olan zeytin ve yine tarihte sıvı altın olarak adlandırılan zeytinyağından ozon gazı geçirme işlemi uygulamak onu daha da mükemmel hale getiriyor.
Ozonlanmış yağ, saf oksijenden elde edilen ozon gazının belirli bir zaman süresince zeytinyağı içinden kabarcıklar halinde geçirilmesi ile elde edilir.

Tedavi edici özelliği olan bir ürün ve tıpta bir çok alanda kullanılıyor ama günümüzde en popüler kullanım alanı dermokozmetik.


Ben daha çok cilt lekelerim için ve tek tük çıkan ve sonrasında izi kalan sivilce lekelerimi gidermek için kullanıyorum.
Peki o sivilce izleri yok oluyor mu derseniz evet zamanla yavaş yavaş yok oluyor.
Ben genelde gece sürmeyi tercih ediyorum çünkü leke önleyici ürünler kullanırken cilt hassaslaştığı için gündüz dışarıya çıkarken mutlaka yüksek koruma faktörlü güneş kremi kullanmak gerekiyor bende işimi sağlama almak için sadece geceleri bu ürünü sürmeye çalışıyorum.
Derin cilt kırışıklığım olmadığı için kırışıklık konusunda birşey diyemem ama düzenli kullanımda özellikle 3 hafta boyunca kullanılınca kırışıklarda gözle görülür bir şekilde değişim olduğunu vaat eden bir ürün.
Asıl merak ettiğim diş beyazlatması ama ne yazık ki aşırı rahatsız edici kokusundan ötürü bir kez deneyebildim sonrasında asla yeltenmedim.
Çünkü alerjik astım rahatsızlığım var ve kokusundan dolayı diş beyazlatmak için malesef uzun süre kullanamadım.
Saç dökülmesi konusunda da etkisi var saç diplerinize bir miktar sürüp yarım saat-1 saat arası bekletirseniz düzenli kullanımda farkı göreceksiniz.


Faydası çok olan bir ürün ama cilde sürüldüğünde yapış yapış bir his veriyor asıl önemlisi oldukça rahatsız edici bir kokusu var.
Onun haricinde gerçekten işe yarayan, çok fazla kullanım alanı olan bir ürün eğer ki yukarıda sıraladığım şikayetlerden bir veya bir kaçına sahipseniz ve kokusuna dayanırım derseniz bu ürünü deneyin derim.

Ayrıca içeriği temiz denilebilinecek bir ürün çünkü kimyasal, sentetik, petrol türevleri, alkol, gliserin, parafin ve paraben içermiyor.




4 yorum:

  1. Ne çok kullanım alanı varmış. Koku olayına ben dr çok duyarlıyım ama alıp denemek lazım sanıyorum.
    Bilgi ve paylaşım için çok teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yoğun bir ürün olduğu için uzun süre de gider, okuduğun için ben teşekkür ederim.:)

      Sil
  2. güzelmiş duymuştum bu ürünü...

    YanıtlaSil
  3. ben üşengeç olduğumdan zaman zaman kullanmayı unutuyorum kokusu fena ama etkili bir ürün :D

    YanıtlaSil