20 Kasım 2015 Cuma

MAC Satin Taupe Far



MAC'in en sevilen, en popüler olan farlarından biri ile karşınızdayım.
Benim için tam bir sür çık rengi duruşunu çok seviyorum.
Tam bir taupe rengi ve hemen hemen herkese yakışacak bir rengi olduğunu düşünüyorum.
Frost yapıda bir ürün ama içerisinde sim vs bulunmuyor tam benim sevdiğim sedefli bir yapısı var.
Ben genelde bu farı tek başına kullanıyorum ama başka renkler ile de beraber kullanabilirsiniz.



Yapısı yumuşacık, kolayca sürülüyor ve en önemlisi bazsız bile kalıcılığı çok iyi saatlerce bozulmadan kalıyor.
Kahve tonu baskın olan ama içerisinde hafiften füme ve mürdüm tonu da içeren bir rengi var.

Ben genelde bu farı tek olarak kullanıyorum bazen de eyeliner ile veya siyah bir göz kalemini üst kirpik diplerimde dağıtarak kullanmak hoşuma gidiyor.
Kısaca joker bir renk her türlü kullanımda ortaya güzel bir sonuç çıkıyor.
MAC'ten far alayım ama her zaman kullanabileceğim bir renk olsun diyorsanız Satin Taupe'ye bakmanızı kesinlikle tavsiye ederim.

Tüm MAC mağazalarından ve www.maccosmetics.com.tr  adresinden bu farı temin edebilirsiniz.
Ben refill olarak almayı tercih ettim isterseniz tek olarak kabında da alabilirsiniz aralarında 20 liralık bir fiyat farkı var.




3 yorum: