9 Temmuz 2015 Perşembe

Yaz Mevsiminde Ten Makyajımı Nasıl Yapıyorum?

Sıcak yaz günlerinde pek ten makyajı yaptığım söylenemez.
Hele ki fondöteni sadece özel günlerde kullanıyorum ama bb krem ve pudrayı hafifçe uygulamak hoşuma gidiyor.
Yazın güneş kremi üzerine bb krem ve hafif yapılı bir concealer yetip artıyor.
Tabi karma cildimde t bölgemde parlama olmaması için transparan pudra ile sabitledim mi tamamdır.
İşte yazın makyajımda kullandığım ürünler:


Bu aralar kapatıcı olarak Rimmel London Match Perfection ve L'oreal True Match'ı kullanıyorum.
Yüzümde ki güneş ve sivilce lekelerini kapatmakta her iki kapatıcı da yeterli oluyor.
Zaten Rimmel London'un kapatıcısını 3. kez kullanışım kesinlikle uygun fiyatlı kapatıcılar arasında en iyilerinden birisi diyebilirim.

Geçen yaz sıkça kullandığım ve bu yaz da kullanmaya devam ettiğim ürün ise MAC MSF Natural pudra içeriği mineralli olduğu için cildimi kurutmamasını seviyorum.
Ayrıca verdiği kadife gibi görüntü de bu pudrayı sevmem de ki bir başka etken tabi gramajı da o kadar çok ki uzun zamandır kullanmama rağmen halen dah bitiremedim.
Yüzüme güneş kremini sürüp bir süre bekledikten sonra cildimde kapatılacak yerleri kapatıp sonrasında Sigma F82 fırça ile pudrayı uyguluyorum.
Ortaya çok doğal bir görüntü çıkıyor bu pudra bittiğinde yine alır mıyım yoksa merakıma yenik düşüp başka maceralar mı ararım bilmiyorum.

Gosh BB Krem ise en sevdiğim diyebilirim hafif yapılı ama t bölgemde hafiften parlama yaptığı için mutlaka transparan pudra ile hafifçe üzerinden geçiyorum.
Kapatıcılığı çok az ama cilt tonumu eşitlemesi, ten rengimle uyumlu olması, verdiği doğal görüntüyü seviyorum.
Bu bitince yedeği var ki ben pek makyaj ürünü yedekleyen biri değilimdir fakat bu bb kremi çok beğeniyorum.

Alterra'nın bb kremini ise yeni kullanmaya başladım hatta yakında ayrıntılı yazısını yazacağım.
Gosh'un bb kreminden bile hafif yapısı var bu da Gosh gibi spf içeriyor.

Estee Lauder EE Krem ise yeni keşfettiğim ama çok beğendiğim bir ürün hem fondöten altına corrector olarak kullandığım hem de tek başına cilt tonumu eşitlemesi için kullandığım bir ürün.
Rengi bana 1 tona yakın koyu gelsede iyice yedirilince ten rengimle bütünleşiyor.
Hatta bazen Gosh BB kremin altına baz gibi de kullanıyorum.
Ve en önemlisi ciltte parlama yapmıyor yani acele kullanım için ideal kısaca benim için sür ve çık ürünlerden.

Gelelim yazın kapatıcımı sabitlediğim, bb krem, fondöten sabitlemek için kullandığım ve çok sevdiğim Nars Light Reflection Setting Powder'a bence kendisi yaz aylarında makyaj kurtarıcısı desem abartmış olmam.
Bunun da yazısını bir türlü yazamadım ama yakın zamanda blogda olacak.

İşte benim yazın makyajda tercih ettiğim ürünler bunlardı.
Tabi bunlar da arada bir kaportayı düzeltmek için kullandıklarım bazen sadece concealer sürüp çıktığım da olmuyor değil.:)
Sizler yazın ten makyajınızda hangi ürünleri tercih ediyorsunuz?

3 yorum:

  1. este lauder ı ben sevemedim ya. rengi koyu ve uygulama yapınca leke leke duruyor sanki anlamadım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Renk banada koyu ama öyle leke leke durmadı bir de fondöten altına kullanınca çok beğendim

      Sil
  2. ben de sadece cc krem hafif allık lip balm ve far :D

    YanıtlaSil