24 Temmuz 2015 Cuma

Couleurs by Qnet Pudra - 82 Shine




#guzelligimizannemizden etkinliğinin güzel hediyelerinden biri olan Couleurs Pudra'nın yapısını çok beğensem de renginden dolayı malesef kullanamadığım bir ürün oldu.
Pudranın da ambalajının kauçuk olduğunu söylememe sanırım gerek yok, içerisinden küçük bir sünger çıkıyor ama pek kullanışlı olduğu söylenemez.
Bende ki renk 82 numara sanırım seride ki orta ton olması lazım ve malesef bana 2 tona yakın koyu geldiği için tüm yüzüme kullanamıyorum.
Fakat yapısının yumuşacık olması, fazla tozutmamasından dolayı kimseye vermeye de kıyamayınca bende kontür yaparken kullanmaya başladım ve kontür için de gayet iyi performans sergilemesini çok beğendim.



Mat, pigmentasyonu gayet iyi, fazla tozutmayan, aynı allığı ve far paleti gibi yapısı yumuşacık olmasını sevdim.
Tüm yüzüme sadece bir kez denedim ve kuru-karma cildim de ki kuru bölgeleri kurutmaması çok hoşuma gitti.
Ahh bir de rengi tenime uysaydı kesin yaz aylarında tek başına kullanırdım.



Ben bu pudrayı Real Techniques Sculpting Brush ile kontür yapmak için kullanıyorum ortaya çok doğal bir sonuç çıkıyor.
11 gram olmasından dolayı kolay kolay bitiremeyeceğim bir ürün diye düşünüyorum.

Pudranın satış fiyatı 30 Lira ve Couleurs ürünlerini Qnet'in sayfasından edinebilirsiniz.
Siteyi incelemek isterseniz linke tıklayınız.








1 yorum:

  1. ben de sevdim pudrayı başarılı bir şekilde sabitliyor..

    YanıtlaSil