7 Temmuz 2015 Salı

Dermokil Saç Dökülmelerine Karşı Şampuan


Dermokil'in bu şampuanı #guzelliğimizannemizden etkinliği hediyelerinden idi.
Bu gördüğünüz minik deneme boyu ben yaklaşık 4-5 kez kullandım ve bitti bu yüzden artık yorumlayabilirim.
Tüm saç tipleri için olan şampuanlar çoğunlukla benim yağlı, ince telli saçlarıma pek iyi gelmiyor.
Şampuanın saç dökülmesine etkisi nedir net birşey diyemem çünkü yoğun bir saç dökülmesi sorunu yaşamıyorum.
Ama bu şampuanın kullanım sonrasında saçlarımı sertleştirmesini hiç sevmediğimi söyleyebilirim.
Mutlaka saç kremi kullanan biriyim ve saç kremine rağmen saçlarım yumuşak değildi.
Ve benim için bir diğer eksi yanı saç diplerimde kaşıntıya neden olmasıydı.

Açıkcası pek memnun kaldığım bir ürün olmadı belki de benim saç tipime uymadı diyebilirim.


2 yorum:

  1. İnce telli ve yağlı ciltli biri olarak ben şampuan değiştirmeye korkuyorum, dermokilin yüz ürünlerini seviyorum ama şampuanını hiç denemedim^^ bize de uğra arada, sevgilerle

    YanıtlaSil
  2. ben nedense bu markadan birazcık korkuyorum :D

    YanıtlaSil