2 Haziran 2015 Salı

Rival De Loop Automatic Eyeliner



Rival De Loop'un makyaj ürünlerini daha önce pek kullanmamıştım ama sevgili Ümmühan'ın Anneler Günü etkinliğinde Rossmann'ın bizlere hediye ettiği paketin içerisinde yer alan ürünlerden biri de bu gördüğünüz göz kalemiydi.
Ve ilk önce göz kalemini denedim çünkü göz kalemi sevgimi beni uzun zamandır takip edenler iyi bilir.
Asansörlü göz kalemlerini açma derdi olmamasından ötürü daha pratik buluyorum tabi bunlarla da pek eyeliner çekilemiyor.
Ama bu kalemin arka tarafında ucu kütleştiği zaman sivriltmek için açma aparatı bulunuyor bu sayede eyeliner çekmenizi kolaylaştırıyor.
Ben daha çok alt kirpik diplerime ve göz içime kalem uygulamayı seviyorum ve bu kalemi de öyle kullanıyorum.


Benim için tek eksi yani rengi oldu koyu bir kömür siyahı değil ama günlük kullanımda benim için yeterli oluyor.
Kalem oldukça yumuşak, kolayca uygulanıyor, kalıcılığı fena değil en az 4-5 saat saat akma, bulaşma yapmıyor.
Daha önce Maybelline Colossal göz kalemini kullanmıştım açıkcası bu kalem Maybelline'den daha iyi desem abartmış olmam.
Göz içerisinde de kalıcılığı fena değil açıkcası fiyatına göre performansını beğendim.

Uygun fiyatlı göz kalemi arayanların memnun kalacağını düşünüyorum.
Rossmann mağazalarında 4-5 lira gibi bir fiyata bu kalemi edinebilirsiniz.




1 yorum:

  1. zaten tam siyah çok az kullanıyorum bunun rengi iyiymiş bana..

    YanıtlaSil