10 Haziran 2015 Çarşamba

Derma e Hydrating Gündüz Kremi



Derma e daha önce ismini birkaç blogda duyduğum ama ürünlerini kullanmadığım bir markaydı.
Bir süre önce sevgili Ümmühan'ın düzenlediği #guzelliğimizannemizden etkinliğine Derma e bu gördüğünüz nemlendiriciyi ve henüz kullanmaya başlamadığım bakım yağını göndermişti.
Amerika'nın 1 numaralı natural cilt bakım markası diyebiliriz ve artık bir çok ürünü ülkemizde de satılmaya başlandı.
Yaklaşık 3 haftadır bu nemlendiriciyi kullanıyorum ve yapısının ağır olmamasından, cildimi gayet güzel nemlendirmesinden memnunum.
Kuru-karma bir cilde sahibim ve genelde yoğun nemlendirici özelliği olan kremler t bölgemde parlama yapar fakat bu kremde böyle bir sorun yaşamadım.
Asıl bu kremin kış aylarında ki performansını merak ediyorum eğer kışın da cildimi güzel bir şekilde nemlendirirse sanırım bitince 2. kutuya devam edebilirim.
Nemlendiricinin içeriğinde Hyalüronik Asit, Ester-C, Yeşil Çay ve Vitamin E bulunuyor.
İnce çizgi ve kırışıklıkların görünümünü azaltmaya yardımcı oluyormuş.
Muş diyorum çünkü kırışıklık vb. bir sorunum yok o yüzden bu konuda net birşey diyemeyeceğim.


Çok hafif bir yapısı olan bir krem ve az bir miktarı tüm yüzümü nemlendirmeye yetiyor.
Ayrıca makyaj bazı olarak da kullanılıyor.
Kremin yoğun olmayan bir kokusu var ama öyle ne güzel nede kötü bir koku açıkcası beni çok rahatsız etmiyor çünkü kremi sürdükten sonra koku falan kalmıyor.

Bu nemlendiricinin en güzel yanını sona sakladım çünkü bu gördüğünüz nemlendiricinin içeriğinde Paraben, Sülfat, Mineral Yağ, Ftalat, Yapay Renklendirici yok!
Zaten Derma e cruelty free ve vegan bir marka ürünlerinde Petrolium, Lanolin, Gluten, Paraben ve bir çok zararlı maddeyi kullanmıyorlar.
Eğer içeriği temiz ürünler kullanıyor veya kullanmak istiyorsanız Derma e ürünlerine mutlaka bakın derim.
Hem markayı tanımak hem de ürünlerini incelemek isterseniz www.dermae.com.tr adresinden inceleyebilirsiniz hatta hangi eczanelerde bulabileceğinizi de bayilerimiz bölümüne tıklayarak görebilirsiniz.

Nemlendiriciden bu kadar memnun kalınca kullandığım göz kremim bitince Derma e'nin göz kremini almayı düşünmeye başladım.
Ayrıca Derma e'nin malesef ülkemizde olmayan Overnight Peel diye bir ürünü var ki umarım firma bu ürünü de getirir.

Nemlendiricinin gramajı bir çok ürünün aksine 50 değil 56 ml ve satış fiyatı 138 TL bence içeriği temiz bir ürün için çok yüksek bir fiyat değil.
İçeriği bir dolu zararlı madde dolu olan üzerine paraben free yazıldığı için aa paraben yokmuş deyip aldığımız ve fiyatı 100 tl ve üzerine satılan nemlendiricileri düşününce bana makul geldi.

Derma e ürünlerini bazı dermokozmetik sitelerinden de edinebileceğinizi hatırlatıp yazımı noktalıyorum.

*****





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder