21 Kasım 2014 Cuma

L'oreal Color Infallible Far - 028 Enigmatic Purple

 
 
 
 
L'oreal'in bu pigment farlarını bir çok blogda görmüşsünüzdür bende genel olarak çok beğenilen bu farlara kayıtsız kalamadım ve denemelik bir rengini aldım.
Oldukça şık bir ambalajı var cam bir kavanozda geliyor ve içerisinde ayrıyeten bir kapağı var ki bu pigment formda olan farın bozulmaması için konulmuş.
Benim aldığım renk çok güzel bir mor ve mat bitişli, içerisinde sim vs. bulunmayan hem tek başına hem de bej, pembe tonlu farlar ile gölgeli makyaj yapılabilinecek güzel bir rengi var.
Yapısı ise yumuşacık ister parmaklarınızla ister fırça ile uygulayın ortaya her daim güzel bir sonuç çıkıyor.
Far bazı olmadan bile kalıcılığı gayet iyi uzun saatler bozulmadan, silinmeden, çizgi çizgi olmadan kalıyor.
 
 
Rengini, duruşunu, yapısını, kalıcılığını çok sevdim ürünün tek eksi yanı 30 liralık fiyatı tabi Gratis, Watsons, Rossmann gibi kozmetik mağazalarının %50 indiriminde çok daha makul bir fiyata alabilirsiniz ki bende %50 indirimde almıştım.
 
Aklımda birkaç rengi daha var ama tekli farların yer kaplama durumundan dolayı şimdilik çekimserim.
Ama Burning Black rengi fena halde aklımı çeliyor olur da güzel bir indirimde denk gelirsem  onu alabilirim.:)
 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder