4 Kasım 2014 Salı

Bitenler (26)

Yine yeniden bir bitenler yazısıyla karşınızdayım işte bu ayın biten ürünleri...
 
 
Geçtiğimiz aya nazaran bu ay daha az ürün bitirmişim ama bu ay sık kullanmaya gayret edip bitirdiğim makyaj ürünleri var.
Özellikle kullanmadığım ama yarıya gelmiş göz kalemlerimi sıkça kullanıp bitirmenin derdindeyim.
Zaten bitenlerin çoğu da bittikçe aldığım ürünlerden oluşuyor.:)
 
 
Organix Australian Teatree Şampuan: Bittikçe aldığım, çok memnun kaldığım bir ürün ve tabi 2. şişe bitince yerine hemen 3. şişesi açıldı.
 
Nivea Pure&Natural Deodorant: Alüminyum içermediği için çok sevdiğim bir ürün bu da yerine yenisi açılanlardan.
 
Yves Rocher Kayısılı Peeling: Herhalde Yves Rocher'ın en sevdiğim ürünlerinin başında geliyordur sanırım bu biten 2. veya 3. paket olması lazım tabisi bunun da yerine yenisi açıldı.
 
Testerlar: Yves Saint Laurent Youth Liberator Nemlendiricinin yapısını çok sevdim her ne kadar içeriği çok temiz olmasa da belki bir ara alırım.
Clinique Even Better Eyes Göz Kreminin yapısını sevdim ama tam boyunu almayı düşünmüyorum.
Kiehl's Over-Night Biological Peel çok beğendiğim bir ürün oldu en azından cildim kötü bir tepki vermedi ve en kısa zamanda almak istediğim bir peeling diyebilirim.
 
 
Burt's Bees Ballı Dudak Balmı: Yedeği olan bir üründü çok severek kullandım yenisini şimdilik açmıyorum ama diğer lip balmlarım biraz azalınca hemen açacağım.
 
MAC Studio Finish Concealer: Bitirmek için çok uğraştığım bir kapatıcıydı yapısı kalın olduğu için kış aylarında kullanımı biraz zor oluyor.
Zaten yazın hafif cıvıklaşmışken bolca kullandım yeniden almayı pek düşünmüyorum ama kapatıcılığı mükemmel bir ürün olduğunu belirtmeden de geçmeyeyim.
Yeniden almama sebebim çok yoğun olduğu için uzun sürede bitmesi ve göz altında kullanımının zor olması diyebilirim.
 
Rimmel London Match Perfection Concealer: Bu bitirdiğim 2. tüptü şimdilik yeniden almayacağım ama elimde ki kapatıcılarımdan bir iki tanesini bitirince kesinlikle alırım.
Özellikle hafif yapısından dolayı yaz aylarında kullanmak için çok ideal bir ürün.
 
Avon Göz Kalemi: Yazının başında da belirttiğim gibi azalmaya başlamış ve kullanmayı unuttuğum göz kalemlerimi sıkça kullanıp bitirmeye çalışıyorum.
İşte biten ilk kalem bu oldu ucu baya bir sertleşmiş olunca kalanını da kullanamadım.
 
Oriflame Göz Kalemi: Çok güzel, canlı bir yeşildi severek kullandım ve şükür çöpe gitmeden bitirebildim fakat yeniden almayı düşünmüyorum.
 
Bu ayın bitenleri bunlardı bir sonra ki aya daha çok ürün bitirebilmeyi umut ediyorum.:)
 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder