17 Şubat 2014 Pazartesi

Dirty Works Body Trio

 
 
Dirty Works henüz kısa bir süre önce Gratis mağazalarına gelen, şirin ambalajları olan dünyaca ünlü bir marka ve bende bu gördüğünüz 3'lü vücut setini merakıma yenilip almıştım.:)
200 ml'lik ambalajlarda satılıyor ve setin içerisinde bir adet duş jeli bir adet vücut peelingi ve bir adet vücut kremi bulunuyor.
 
Duş Jeli
 
 
 
Herhalde set içerisinde ki en ısınamadığım, sevmediğim ürün bu duş jeli diyebilirim.
Jölemsi, asla akışkan olmayan bir ürün hatta hemen bitsin diye bolca kullanıyorum.
 
Vücut Peelingi
 
 
 
Set içerisinde en beğendiğim ürün ise bu vücut peelingi oldu içerisinde ponza taşı, tatlı badem yağı, e vitamini ve shea yağı var.
Çok iri olmayan taneciklerini ve cildi gayet güzel arındırmasını beğendim.
Ayrıca cildimi tahriş etmemesi de artısı oldu.
 
Vücut Kremi
 
 
 
Vücut Kreminin de içerisinde badem yağı ve shea yağı var oldukça yoğun kıvamlı, kalın yapılı bir krem ve nemlendirmesini oldukça iyi diyebilirim.
Çok çok beğenmesem de yine de iyi nemlendirmesiyle kış aylarında benim gibi çok kuru ciltlileri tatmin edecek bir ürün.
 
Peki bittiği vakit bu setten yine alır mıyım derseniz açıkcası pek sanmıyorum eğer ürünler set olarak değilde tek tek satılsaydı belki vücut peelingini yeniden alırdım.
 
Setin fiyatı normalde 25 tl ben %40 indirimle 15 tl'ye almıştım.
 
 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder