4 Şubat 2014 Salı

Alverde Allık / 01 Apricot

 
 
 
 
Alverde markası Almanya'da sadece DM marketlerde satılan uygun fiyatlı naturel kozmetik markalarından birisi ve bende bu markadan birkaç ürün deneme amacıyla bir süre önce Almanya'dan gelen tanıdıklara bazı ürünlerinden sipariş etmiştim.
İstediğim ürünlerden birisi de bu gördüğünüz allıktı daha önce şurada Alverde'nin kapatıcısını yazmıştım kendisini renginden dolayı kullanamamaktayım.
Amma velakin bu allığın tonunu, duruşunu çok beğendim aşırı pigmentli bir ürün değil ki bu da tek fırça darbesiyle palyaçoya dönme riski olmaması demek oluyor.:)
Rengi çok güzel bir şeftali ve içerisinde asla ışıltı yok ayrıca kalıcılığı da oldukça iyi en az 4-5 saat silinmeden, bozulmadan kalıyor.
 
 
Ben oldukça açık tenli olduğum için birkaç kez sürmem yeterli oluyor.
Benim için kış aylarında sıkça kullandığım bir allık oldu.
Sürdüğüm zaman doğal durması en sevdiğim özelliği oldu.
 
Fiyatı 3 veya 4 euro olması lazım uygun fiyatlı ve kaliteli bir ürün iyi ki almışım.:)
 
 
 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder