4 Ekim 2013 Cuma

Yaz Favorilerim

Takip ettiğim bir çok blogda favori ürün yazılarını her zaman severek okumuşumdur ama gelin görün ki kendi bloğumda bir tane favoriler yazısı yoktur.
Bende bu işe ilk olarak yaz aylarında en sık kullandığım ürünleri yazmakla başlayayım dedim.
İnşallah zaman zaman sık kullandığım ürünlerin yazıları yazmayı düşünüyorum.:)
 
 
Yaz boyunca sıkça kullandığım ürünlerin toplu görünüşü böyle zaten yazın sıcakta pek fazla ten makyajı yapmıyorum ama kalemsiz ve kapatıcısınız çıkmam abi diyenlerden olduğum için bolca kapatıcı ve kalem kullandığımı söyleyebilirim.
 
Ten Ürünleri
 
 
 
Bu yaz Amway Artistry'nin renkli nemlendiricisini bitirince Sleek'in BB Kremini kullandım.
Ve tabi bir de Bourjois Healthy Mix Fondöteni kısa bir süre önce bitirdim.
Yazın karmaya dönen cildimde özellikle t bölgemde parlama olmaması için Oriflame Giordani Gold Sıkıştırılmış Pudra kullandım ki bitirmeye çalıştığım bir ürün çok az kaldı.
Concealer olarak Lancome Effacernes ve Rimmel London Match Perfection kullandım ve tabi Mac Vibrancy Eye Primerımıda aklıma geldikçe hep kullandım.
Rimmel London'un kapatıcısından Lancome'a nazaran daha beğendiğimi söyleyebilirim bitince yeniden alabileceğim ürünlerden.
 
Allık olarak elim hep bu üç allığa gitti The Balm Down Boy, Mac Fleur Power ve Amway Beautycyle Petal'i sıkça kullandım.
Biri pembe biri pembe-şeftali bir diğeri ise çok hafif ışıltılı şeftali tonlu ve üçünüde çok seviyorum.
Halen daha sıkça kullanıyorum ama artık havaların soğumasıyla beraber gül kurusu tonlarını daha sık kullanmaya başlarım gibime geliyor.
 
Göz Makyajı
 
 
 
Yazın çok fazla far kullandım diyemem ama ten rengi far olmazsa olmazım.
Yaz sıcağında far bazı olmadan olmaz ve tabi renk renk kalemleri sıkça kullandım.
Far olarak en çok The Balm Balmjovi Palete elim gitsede İnglot üçlü paletimi ve Maybelline Color Tattoo On and On Bronze'u da sıkça kullandım.
 
Göz kalemleri olarak soldan sağa sayarsam lacivert renkte tercihim hep Estee Lauder Double Wear Midnight Blue oldu hatta bu ikincisi ve sanırım bittikçe alacağım bir renk.
Mor tonlarında ise YSL 04 numara Smoky Purple ve Rimmel London Scandaleyes Shadow Sticklerin Paranoid Purple rengini sıkça kullandım ki halen daha bu ikisini sıkça kullanmaktayım.
Kahverengi kalemlerimin arasında Mac Powerpoint Stubborn Brown'u fazlasıyla kullandım, mürdüm tonlarında ise tercihim Avon Supershock Blackberry oldu ki bu renk ne yazık ki satışta değil.
Rimmel London Scandaleyes Shadow Stick Bulletproof Beige rengini bazen tek başına bazen far gibi bazende göz pınarlarımı aydınlatmak için kullandım.
Şahane bir renk ve bence herkeste olması gereken bir kalem diye düşünüyorum.
Siyah renk kalem olarak elimde sadece Rimmel London Exaggerate Waterproof olduğu için hep bunu kullandım ve kullanmayada devam ediyorum.:)
Kahve tonlı makyaj yaptığımda nedense kahverengi rimel kullanmayı sevdiğim için Avon Luxe rimelin kahverengisini siyah rimel olarakta Clinique High İmpact'i sıkça kullandım.
 
Dudak Ürünleri
 
 
Yaz aylarında tercihim iddialı olmayan tonlardaki rujlar olduğu için L'oreal Caresse Ruj - Tempting Lilac, Yves Rocher Saten Dokunuşlu Ultra Nemlendirici Ruj - 61 Rose Galica, Revlon Colorburst Lip Butter - Strawberry Shortcake, Revlon Colorburst Lip Butter - Peach Parfait ve lip glos olarakta Amway Artistry Dudak Parlatıcı - Spontaneous vazgeçilmezim oldu.
 
Ve Tabi Makyaj Fırçaları
 
 
Fırçasız makyaj benim için biraz zor helede Real Techniques fırçalarım olmazsa olmazlarım oldu.
Özellikle Allık fırçasına bayılıyorum bunu aldığımdan beri allıklarımı neredeyse hep bu fırçayla sürüyorum.
Fondöten veya renkli nemlendirici ise Real Techniques Expert Face Brush ve Sigma F80 ile dönüşümlü olarak kullandım.
Sigma F80'de vazgeçilmez bir fırçam özellikle kapatıcılığı çok olmayan ürünleri şahane uyguluyor ve ortaya çıkan sonuca bayılıyorum.
Umarım bir gün Sigma fırçalarda ülkemizde satılıyor özellikle bu fırçası ve F82 fırçası makyaj yapmayı seven her kadında olmalı diye düşünüyorum.
Mac 129'la daha çok pudra uyguladım diyebilirim aynı şekilde allığıda şahane uygulayan bir fırça zaten bu fırça sayesinde tüm Mac fırçaları alma aşkım kabardı.
Real Techniques Setting Brush aydınlatıcı uygulamada ve concealerı pudra ile sabitleme konusunda inanılmaz başarılı bir fırça iyi ki almışım dediğim ürünlerden.
Göz makyajı fazla yapmadığım için bu 4 fırça işimi fazlasıyla gördü.
İnglot 28PO, İnglot 6SS, Sigma E20 ve Real Techniques Shading Brush göz makyajımda yardımcılarımdı.
Bu 4 fırçada alınası bir ürün ama ne yazık ki İnglot ülkemizde yok bir ara başka bir firma getirecek deniyordu ki halen daha deniyor ama henüz açılan bir mağaza yok umarım İnglot'a en kısa sürede yeniden kavuşuruz.
Bu arada resime eklemeyi unuttuğum bir fırça var o da Ecotools Airbrush Concealer fırçası ki onuda sıkça kullandım kapatıcıyı çok iyi uygulaması ile vazgeçilmez fırçalarımdan oldu.
 
 
Toplu resime eklemeyi unuttuğum için ayrıca ekliyorum.
Bu yaz en sık kullandığım iki parfüm Yves Rocher So Elixir Purple ve Emporio Armani She her daim benimleydi.
Her ikiside bitince yeniden alacaklarımdan zaten She'nin bende yeri ayrıdır yıllar geçsede asla vazgeçmediklerimden.
 
İşte yaz boyunca kullandıklarım bunları baya uzun bir yazı oldu sabırla okuduysanız teşekkürü bir borç bilirim.:)
Yazdığım tüm ürünlerin yazısı blogda mevcuttur diyede hatırlatmadan geçmeyeyim.;)
 
 
 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder