31 Ekim 2013 Perşembe

Avon Supershock Göz Kalemi / Raw Plum

 
 
Avon'un Supershock göz kalemlerini çok seviyorum uygun fiyatlı ve yüksek performanslı kalemler hem alt kirpik diplerine hemde göz kapağı üzerine eyeliner olarak uygulaması çok kolay bir ürün.
Bu rengi Savage Beauty koleksiyonu içerisinde yer alıyor bir de bu kalemin turkuaz rengi var.
Ama ben mor tonlarında kalemlere hasta bir insan olduğum için Raw Plum rengine hemen atladım.
Supershock kalemler tabiri caizse yağ gibi kaydığı için çok güzel eyeliner çekiliyor ve bu şahane mor renkle ortaya çok güzel bir sonuç çıkıyor.
 
 
Gördüğünüz gibi rengi çok güzel bir mor ve aldığımdan beri severek kullanıyorum.
 
Eğer bu tonları seviyorsanız kaçırmayın derim çünkü koleksiyon ürünü ve sanırım bir süre sonra satıştan kalkacak.
 
Kalemin indirim satış fiyatı 26 tl fakat bu ay 14.50 gibi bir fiyata alabilirsiniz.
 
 

2 yorum:

  1. ben de bunun yeşilimsi rengini aldım, bu da çok güzelmiş güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  2. Valla ben mor renk çok fazla kullandığım çin direkt bunu aldım.:) Sağol canım:)

    YanıtlaSil