3 Ekim 2013 Perşembe

Artdeco Dudak Fırçası

 
 
 
Pek fazla ruju fırçayla süren biri değilim ama bazende fırçayla sürmek lazım oluyor.
Elimde hiç ruj fırçası olmayınca bende Boyner'de uygun fiyatlı bu fırçayı görünce almıştım ve kullanınca çok beğendim.
Öncelikle kapaklı olması hijyen açısından ve en önemlisi çantada taşımak için kolay olduğu için en sevdiğim özelliği bu oldu.
Kapağını çıkarıp arka tarafa takınca fırça ortaya çıkıyor ve gayet sağlam metal bir ambalajı var.
Oldukça ince bir fırça ama ruju dudağa gayet güzel bir şekilde yayıyor ve benim için en güzel yanı hiç kullanamam dediğim koyu renk rujlar bile dudağımda gayet hoş duruyor.
Zaten ruj fırçası kullanmamın en önemli sebebi elimde azda olsa bulunan koyu renk rujları fırçayla biraz daha hafifleterek kullanmak istememdi.
Ayrıca rujları fırçayla kullanınca biraz daha kalıcı oluyor tabi her zaman ruju fırçayla sürmüyorum ama eğer vaktim varsa fırçayla sürülünce ortaya çıkan görüntüyüde sevmiyor değilim.
 
Fırçanın fiyatı eğer aklımda yanlış kalmadıysa 10-11 tl civarında diye hatırlıyorum.
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder