8 Mayıs 2013 Çarşamba

MAC Fırça Temizleyici


 
Makyaj fırçaları iyi bir makyaj için olmazsa olmazdır.
Ve tabi o fırçaların her daim temiz ve hijyenik olması ise en önemlisi ben Mac'in fırça temizleyicisinden önce Sephora'nın temizleyicisini kullanıyordum.
Memnundum fakat Mac'i kullanmaya başlayınca Sephora'nın temizleyicisi için idare eder diye düşünür oldum.
Bu ürünün tek eksi yanı dökmeli bir şişede satılıyor olması ama ben biten Sephora'nın fısfıslı şişesinin içine Mac'in temizleyicisini koyuyorum.
Birazda içine su katıyorum ve birkaç fısfıs ile fırçalarımı çok güzel bir şekilde temizliyorum.
Mac'te ki mua azıcık sulandırmamı söylediği için sulandırıyorum çünkü oldukça yoğun bir ürün ve tabi haftada bir mutlaka fırçalarımı şampuan veya antibakteriyel sabunla yıkamamazlık etmiyorum.
 
Bu temizleyici günlük olarak fırçaları gayet güzel temizliyor, fırçalarınız tertemiz oluyor.
Bittikçe alacağım bir ürün diyebilirim.
 
Temizleyicinin fiyatı 35 tl

2 yorum:

  1. Ben de şu an inglotu kullanıyorum iyi ama sıvı ürünleri sürmekte kullandığım fırçaları çok iyi temizlemiyor. bitirince ben de tekrar mac alacağım galiba:)

    YanıtlaSil
  2. Mac'ten memnunum ama yinede her hafta özellikle sıvı ürünleri uyguladığım fırçaları yıkıyorum.:)

    YanıtlaSil