11 Mayıs 2013 Cumartesi

Amway Beautycycle Onarıcı ve Dengeleyici Gündüz Losyonu

 
Amway'in Artistry serisinden kullandığım nemlendiriciden memnun kalmıştım bir de Beautycycle serisinden nemlendirici denemek istedim.
Normal-yağlı ciltler için bir krem benim cildimde kuru-karma olduğu için bunu aldım bir de kuru ciltler için olanı var.
Cildim özellikle t bölgem yaz aylarında fazlaca parlıyor yanaklarımda ise gerginlik yazında devam ediyor.
Bu krem ince yapılı, hafif bir ürün cildimi gayet güzel dengeledi, t bölgemde parlamayı kontrol altına aldı.
Ayrıca makyaj altınada kullanıma uygun bir ürün ben hem gündüz hemde gece kullanıyorum ve şimdilik memnunum.
Cildimde herhangi bir tahrişede neden olmadı.
 
 
Ayrıca pompalı bir kapta olmasıda hijyen açısından çok iyi normalde nemlendiricler kavanozda olur ama bunun pompalı olması çok hoşuma gitti.
Yaz aylarında hafif bir nemlendirici arayanların deneyebileceği bir ürün diye düşünüyorum.
 
Kremin satış fiyatı 28.93
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder