30 Mayıs 2013 Perşembe

Diadermine Çift Fazlı Göz Makyaj Temizleyici

 
Geçenlerde Migros'ta 50 tl ve üzeri alışverişe bazı Diadermine ürünleri 5 tl'ye satılıyordu bende merakıma yenik düşüp bu gördüğünüz temizleyiciyi aldım.
Aslında Yves Rocher'ın çift fazlı temizleyicisinden memnunum hatta bitince yine onu alacağım ama bunuda denemeden edemedim.
Beğendim mi derseniz pek beğenmedim waterproof makyajı çıkarırken biraz zorlanıyor ve çok yağlı bir yapısı var.
Açıkcası böyle yağlı temizleyicileri hiç sevmiyorum bu temizleyicide ne yazık ki makyaj çıktıktan sonra hatta yüzümü suyla yıkadıktan sonra bile o yağlı his gitmiyor.
Cildimi yağlı yağlı hissetmekten nefret ediyorum hatta bu yüzden asla vücut yağlarınıda kullanamam.
Uzun lafın kısası bitirebilirsem asla yeniden alacağım bir ürün değil.
 
Ürünün satış fiyatı 18-19 tl civarında
 
 

7 yorum:

  1. Ben de kullanıyorum ama yağlı yapısına rağmen kirpiklerime iyi geldiğini düşünüyorum :)

    YanıtlaSil
  2. bende de var hiç hiç sevmiyorum bitsin diye kullanıyorum :/

    YanıtlaSil
  3. Svieri doroga: Canım o yağlı hissi ben hiç sevemedim Yves Rocher'ın çift fazlı temizleyicisinde asla böyle bir his yok.
    Sanırım yağlı histen rahatsız olmayanlar bu temizleyiciyi daha çok seviyor.:)

    YanıtlaSil
  4. Pekbilmiş'cim bende nasıl bitireceğimi düşünüyorum sanırım bol kepçe kullanıp bitirmeye çalışacağım.:)

    YanıtlaSil
  5. Çok severek kullanmıştım, bende hiç yağlı his bırakmadı okuyunca baya şaşırdım sanırım kupkuru göz altlarımdan dolayı. :)

    YanıtlaSil
  6. Benimde göz altlarım kuru sayılır ama öyle kupkuru değil belkide bu yüzden pek memnun kalamadım.:)

    YanıtlaSil
  7. Ben birkac gündür kullanıyorum gözlerim yandı sisti feci kotu yaptı göz cevremi..

    YanıtlaSil