26 Kasım 2011 Cumartesi

Rimmel Glam'Eyes Mono Eyeshadow

Gül kurusu far arayışlarım sırasında aldığım bir far Watsons'da ışıkların altında gül kurusu gibi duruyordu fakat eve gelince bi baktım ki bakıra bakıyor ama aldığıma pişman değilim sürünce çok hoş duruyor.:)
Rengin adı Tribute eğer bu tonlarda ve uygun fiyatlı bir far arıyorsanız Rimmel'e bir bakın derim.


Flaşlı resimde renk biraz daha net çıktığı için onuda ekliyorum.


Farın rengini sevdim gül kurusu renk far ararken başka bir renk farım olmuş oldu ama sürünce duruşu hoşuma gitti.

Flaşsız

Flaşlı

Bana göre farın tek dezavantajı toz toz olması onun haricinde beğendim.
Zaten bu tonları çok sık kullanmadığım için bu eksi yönü benim için sorun değil.

Bu ürünü Watsons'da indirim 8.90'a almıştım fiyatına göre performansı bence gayet iyi :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder