11 Kasım 2011 Cuma

Avon SuperShock Eyeliner

Ben ki eyeliner sürme konusunda oldukça beceriksiz olan biriyim ve şu ana kadar hiç jel eyeliner kullanmamıştım.
Daha doğrusu kullanmak isteyip cesaret edip alamamıştım Avon bu ürünü çıkarınca alıp denemek istedim.
Çok büyük beklentilerle aldığım bir ürün değildi fakat beğendim fiyatına göre performansı oldukça iyi fırçasıylada gayet rahat bir şekilde eyelinerı sürebildim.:)


Serinin 3 rengi var ben 2 rengini aldım soldaki Blackened Metal sağdaki ise Shimmering Sapphire siyah renk tam bir siyah değil füme ve içinde ışıltılar var mavi ise tam bir gece mavisi sürünce göz kapağında şahane duruyor.:)

Bu eyelinerları far olarak denedim ve bu haliylede beğendim hem göz üstüne hem alt kirpik dibine hemde göz farı olarak göz kapağınıza kullanabileceğiniz bir ürün açıkcası ben memnun kaldım serinin diğer rengi Flashy Brown'u da almayı düşünüyorum.:)

Flaşsız

Flaşlı


Bu eyelinerları denemek istiyorsanız bu ay fiyatları 8.90 fırçanın fiyatı ise sadece 2 lira :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder