11 Kasım 2011 Cuma

Avon K12 Sİparişlerim

Bundan böyle Avon'dan ve Oriflame'den gelen siparişlerimide her ay toplucana koymaya karar verdim.
İşte Avon'dan en son aldığım ürünler :)
Bazı ürünlerin postları gelecek hatta eyelinerları yaptım bile sırada diğer ürünler var.:)


1-Footworks ayak peelingi (3 tane birden aldım çok memnunum yedekte durmasında fayda var.:))
2-Footworks nemlendirici ayak balmı ( ilk kez aldım eğer memnun kalırsam bundanda yedeklerim.:))
3-Planet Spa Zeytinyağ Özlü Vücut Kremi ( şu ana kadar bu üründen kaç tane bitirdim bilmiyorum çok memnunum:)
4-Planet Spa Ölü Deniz Mineralleri İçeren Vücut Peelingi ( bu ürünüde ilk kez aldım bakalım nasılmış:))
5-Allık ( Russet ve Soft Plum rengini aldım vede beğendim:))
6-El Kremleri ( Avon'un en severek kullandığım ürünlerinden biri el kremleridir k12'de indirimdeydi bende 3 tane aldım birisi stoğa takıldı gelmedi.:))
7-SuperShock eyeliner ( 2 tanecik kaptım vede beğendim.:))
8-Kırık Uç Onarıcı Serum ( methini çok duyduğum ama bir türlü alıp kullanmadığım bir üründü bakalım bu da nasılmış:))
9-SuperShock Max Mascara ( henüz denemedim.:))
10-Extralasting Uzun Süre Kalıcı Ruj
11-Plump Pout Dolgunlaştırıcı Gloss ( hiçte ince olmayan dudaklara sahibim ama meraktan bu ürünü aldım.:))
12-Kalem Far
13-Pro To Go Ruj ( internet sitesinde fırsat köşesinde görünce bende olmayan bir renkti ve hemen bi tane kaptım.:))
14-Katlanabilir Saç Fırçası ( beğendim bi de içinde aynası var tam çantaya atmalık:))
15-Saç Şekillendirici Tarak ( kendime diye aldım fakat beğenen olunca sattım indirime girince yine alınacak.:))
16-Secret Fantasy Star Edt ( kokusu pek benlik değil satılacak.:))
17-Kozmetik Çantası ve Göz Makyaj Temizleyici ( rimel ve kalem far alınca hediye geldi kullanabilirimde kullanmayabilirimde:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder