1 Eylül 2012 Cumartesi

Nivea Pure&Naturel Action Roll-On & Deodorant

 
Birkaç yıldır elimden geldiğince alüminyum içermeyen roll-on ve deodorant kullanmaya çalışıyorum.
Malum alüminyum içeren ürünler meme kanseri riskinide beraberinde getiriyor.
Ne yazık ki alüminyum içermeyen ürün çeşidi çok fazla değil halen daha şurada anlattığım Bioderma'nın roll-on'unu kullanıyorum vede memnunum ama yeni ürünler denemedende olmaz.
Normalde pek Nivea'nın roll-on ve deodorantlarını kullanmıyorum çok eskiden kullanırdım ama Nivea'nın alüminyum içermeyen pure&natural serisini görünce merak ettim ve alıp kullanmaya başladım.
Ben aşırı terleyen ve ter kokusundan muzdarip olan birisi değilim yaz sıcağında terlesem bile buram buram ter kokanlardan değilim bu birazda bünyeyle alakalı sanırım kimi insan deodorant kullansa bile çok terleyince bir süre sonra ter kokmaya başlar.
Neyse bu kokulu ayrıntıdan sonra :) gelelim asıl mevzuya öncelikle her iki ürününde farklı kokularını aldım roll-on olan Lotus çiçeği kokulu deodorant ise Yasemin kokulu ve her ikisininde kokusunu çok beğeniyorum.
Kullandıktan saatler sonra bile kokuları kalıyor hatta sprey'in kokusu tek başına bile yetiyor parfüm kullanmanıza gerek kalmayabiliyor.:)
Kıyafetlerde iz bırakmıyor özellikle roll-on kullananlar kıyafetlerde iz sorunuyla karşılaşabiliyorlar ama bu üründe öyle bir sorun yaşamadım.
 
Uzun lafın kısası alüminyum içermeyen roll-on, sprey deodorant arayışındaysanız Nivea'nın bu serisini deneyebilirsiniz.
Benim aklımda bir The Body Shop'un Deodry serisi var o seride alüminyum içermiyor.
 
Roll-on'un fiyatı 6,5 tl deodorant ise 8 tl
 

2 yorum: