18 Kasım 2011 Cuma

Oriflame Beauty Smooth Definer Göz Kalemi

Göz kalemi aşkım malumunuz bu kalemleride merakımdan almıştım ve iyi ki almışım.:)
Oriflame'nin bu asansörlü göz kalemlerinin 5 rengi var ben sadece yeşil, gri ve mavisini aldım.


Genelde asansörlü göz kalemleri yerine normal göz kalemlerini tercih ediyorum nedense bu kalemlerle tanışana kadar asansörlü göz kalemlerinden memnun değildim.
Memnun olmamamın en büyük sebebi asansörlü göz kalemlerinin genellikle yapılarının sert olması.
Fakat bu kalemler hem asansörlü hemde yumuşacık vede sürümü çok kolay kalemleri sevmemim en büyük özelliği ise kalıcı olmaları sürünce hemen sabitlenmeleri eğer dumanlı bir görünüm verecekseniz sürdüğünüz gibi dağıtmanız gerekiyor.
Aldığım üç rengide çok beğendim fakat özellikle yeşili ve mavisine vuruldum resimde renkleri tam net çıkmadı ama bu gördüğünüzden biraz daha canlı hele yeşili koyu capcanlı güzel bir yeşil eğer sizde böyle güzel bir yeşil renk göz kalemi arıyorsanız mutlaka denemenizi tavsiye ederim.:)

Soldan sağa: Yeşil, Mavi, Gri

Kalemlerin katalog satış fiyatı 18.90 fakat ben birkaç kampanya önce 1 alana 2 bedava kampanyasında almıştım.
Eğer sizde bu kalemlere kampanyada denk gelirseniz mutlaka alıp denemenizi tavsiye ederim.:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder