18 Ocak 2020 Cumartesi

Oriflame The One A-Z Krem Hydra Bright


Çok merak ettiğim bir ürünün yazısıyla karşınızdayım.
Kısa bir süre önce sevgili Origuzellik Oriflame ürünleri ile dolu bir paket göndermişti.
Ve paketten çıkan A-Z Krem hemen ilk denediğim ürün dolu zira İnstagram'da sıkça gördüğüm ve merak ettiğim bir üründü.
Beni takip edenler bilir çok açık bir ten rengine sahibim ve fondöten&bb krem gibi ürünlerin ten rengime uygun bulmakta zorlanıyorum.
Oriflame kataloğunda benim gibi açık tenliler kendi cilt renklerine göre ürün bulmakta zorlanmayacaklar.;)



Gelelim bu A-Z Krem nedir, ne işe yarar anlatalım bakalım.:)
10 fayda tek bir üründe bunu ben demiyorum Oriflame diyor peki gerçekten öyle mi?

1- Cilt tonunun görünümünü mükemmelleştirir.
2- SPF30 Koruma faktörüyle güneşten korur.
3- Gün boyu nemlendirme sağlar.
4- Urban Shield Teknolojisi ile cildi kirlilikten korumaya yardımcı olur.
5- Gözeneklerin görünümünü düzeltir.
6- Hafif yapısı sayesinde kat kat sürülebilir.
7- Cilt tonu eşitsizlerini düzenler.
8- Kusursuz ve ışıltılı bir ten için cildi aydınlatır.
9- Cildi kontür ve aydınlatma uygulamaları için hazırlar.
10- Cilt görünümüzü gözle görülür bir şekilde canlandırır.




Vaadlerinin çoğunu gerçekleştiren bir ürün açıkcası ben çok memnun kaldım.
Çünkü yapısı çok hafif, cildi kurutmuyor aksine nem sağlıyor, cilt tonundaki eşitsizlikleri çok güzel düzenliyor.
SPF koruması içermesi bir artı, cilde sürünce çok doğal bir aydınlık katıyor yani allık vs uygulamasanız bile duruşu çok güzel.

Kapatıcılığı çok yoğun değil azdan ortaya diyebilirim ama birkaç kat sürerek kapatıcılığını arttırabilirsiniz.
Yapısı hafif ve birkaç kat sürseniz bile asla yoğun, kötü bir görüntü ortaya çıkmıyor.
Kısaca diyecebileceğim tek şey bu ürünü alın, deneyin kullanınca çevrenizdekilere de aldıracaksınız.;)

Ocak Kataloğunda A-Z Kremi indirimle 22.99 gibi oldukça uygun bir fiyata alabilirsiniz.

3 yorum:

  1. Ben de son zamanlarda çok sık görüyorum ve merak ediyorum bu ürünü :)

    YanıtlaSil
  2. Renk seçeneklerinin açık tenlilere uyun olmasına çok sevindim! Seninle birlikte Blana ve Zeynuş'un da en büyük sıkıntısı bu çünkü; derdinizi yakından takip ediyorum :) Onlara da tavsiye edeyim senin yazını, belki deneyip memnun kalırlar aynı şekilde. Çok öperim canım!

    YanıtlaSil
  3. Renkte cok ıyımıs aslında beyazlar ıcın denerım belkı.

    YanıtlaSil