5 Ocak 2020 Pazar

Avon Surrender Kadın ve Erkek Parfümü


Avon'un efsane parfümü Surrender geri döndü!
Özellikle erkek parfümünü eşim yıllarca kullandı kaç şişe bitirdi saymadım bile, satıştan kalkınca baya bi üzülmüştü.:)
Bu güzel pakete de en çok eşim sevindi diyebilirim.:)

Surrender Erkek EDT

Klas bir erkek kokusu diyebilirim.
Hani bazı erkek parfümleri çok ağır olur, o kokuyu duyduğunuzda tıkanırsınız işte bu parfüm asla öyle değil.
Tam bir erkek kokusu kibar bir parfüm desem tam tabiri olur sanırım.:)
İçerisinde zencefil yaprakları, ardıç ve kakule var.
Baharatlı ve odunsu bir parfüm, kalıcılığı çok iyi.


Surrender Kadın EDT

Oryantal bir kadın kokusu ağır değil ama çok kalıcı bir parfüm.
Benim için kışlık bir koku yaz için bana biraz ağır ama yaz-kış yoğun kokusu olan parfümler seviyorsanız deneyebilirsiniz.
İçerisinde misk amberi, vanilya ve çiçekler var.
Şişesi erkek parfümü ile aynı her ikisi de çok şık, kibar eğer eşinizle/sevgilinizle aynı seri parfümü kullanmayı seviyorsanız Surrender'ı mutlaka deneyin derim.

5 yorum:

  1. Üniversite yıllarımda Surrender ve Pur Blanca yı dönüşümlü kullanırdım. Çok sevdiğim kokulardı ❤️

    YanıtlaSil
  2. erkek kokusunu daha çok sevmiş olabilirim :-))

    YanıtlaSil
  3. Ben de Surrender Erkek'i aşırı aşırı beğendim! Çok başarılı bir erkek kokusu; Ahmet de baya sevdi. Güle güle kullanalım canım :)

    YanıtlaSil
  4. Satıştan kalkınca üzülen büyük bir çoğunluk tanıyorum. Bu ürün için firmaya çok mail yağdığını da. Sonunda geri döndü =)

    YanıtlaSil
  5. bende var çok severek kullandığımı söyleyemeyeceğim :(

    YanıtlaSil