14 Mart 2018 Çarşamba

Puccini Lovely Night Parfüm


Şişesine bayıldığım, yoğun ve kalıcı kokusu olan Puccini Lovely Night Parfüm bugünün konuğu oluyor.
Gratis mağazalarında satılan bir marka ve indirim dönemlerinde oldukça uyguna geliyor.
Bu parfümün iki çeşidi var bendeki tam bir kış kokusu ağır, yoğun ve kalıcı diğeri ise Puccini Paris daha çiçeksi ve hafif kokulu.



Parfümün Üst notalarında Gül, Sedir Ağacı, Menekşe, Yasemin, Orta notalarında Bergamot, Limon Özü, Frenk Üzümü, Ahududu, Şeftali, Nane Özü ve Portakal bulunuyor temel notaları ise Kehribar, Vanilya ve Misk.
Zaten içerisinde Misk ve Vanilya bulunan parfümler hem yoğun hem de oldukça kalıcı oluyor.
Hem çiçek hem meyve özleri bulunan bir parfüm ama benim gibi beyaz tenlilere pek yakışmasa da buğday tenliler ve esmerler de çok güzel duruyor.

Kalıcı ve uygun fiyatlı parfüm arayanlar indirimde bu parfüme denk gelirseniz bakmanızı öneririm.
İndirimsiz fiyatı 80 TL civarı diye hatırlıyorum.


10 yorum:

  1. Ben de kendime çok yakıştıramadım bu kokuyu ama şişesini çok beğenmiştim :) Sevgiler!

    YanıtlaSil
  2. O zaman paris bana daha uygun bayılıyorum ben çiçeksi kokulara yalnız şişesi çok güzelmiş.

    Bana da beklerim
    birsenle.com

    YanıtlaSil
  3. fiyatı makulmuş. Daha pahalı izlenimi veriyor

    www.mugeninlistesi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. Elimde oldukça fazla parfüm var ama işte budur dediğim bir parfüm bulamadım. Buna göz atabilirim.

    YanıtlaSil
  5. merak ettim kokusunu gittiğimde deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
  6. Büyük blog takip etkinliğinden geliyoruz.

    Sizi de blog sitemiz ikizgezegen.blogspot.com.tr ye bekleriz. :)

    YanıtlaSil
  7. Büyük blog takip etkinliğinden geldim

    Blog: http://www.sosyalvagon.com/

    YanıtlaSil
  8. Denemek lazım o zaman buğday tenli olarak :)Teşekkürler canım güzel tavsiyen için.

    YanıtlaSil
  9. Ambalaj gerçekten güzelmiş.Notaları çiçek ağırlıklı olsa da hafif meyve ve baharat içerik te ayrı bir güzel koku vermiştir sanırım..

    YanıtlaSil