5 Mart 2018 Pazartesi

Himalaya Tazeleyici Meyve Maskesi


Cildim kuru olduğu için nem veren maskeleri sıklıkla kullanıyorum bu gördüğünüz maske de cildi gayet güzel nemlendiren bir maske özellikle sonbahar-kış döneminde sık kullanmalık.
Gözenekleri derinlemesine temizlemeyi ve cilt dokusunu güçlendirmeyi vaat eden bir ürün.
İçeriğinde elma, incir ve salatalık var ayrıca cildi sakinleştirmek için kil minerali bulunuyor.
Cildime eşit miktarda sürüp 10 dakika kadar bekliyorum ve sonrasında duruluyorum.
Vaat ettiği gibi gözenekleri kirden arındırıyor, canlandırıyor ve tatmin edici bir nem sağlıyor.
Çok kuru ciltler için verdiği nem yeterli gelmeyebilir ama normal-kuru ciltler sevecektir.
Ayrıca içerisinde meyve asitleri bulunduğundan dolayı hassas ciltler tüm yüzlerine sürmeden önce yüzünün küçük bir bölgesinde denesin derim.
Benim cildim çok hassastır önce denedim baktım kızarıklık vs olmadı ondan sonra tüm yüzüme uyguladım.

Fiyatı uygun maske arayanlar sadece Gratis'te satılan Himalaya ürünlerine bakabilirler özellikle indirim dönemlerinde fiyatları çok daha uyguna geliyor.





10 yorum:

  1. ben de karma cilt için olan çamur maskesini kullanıyorum bunun -))

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim, not alıyorum hemen :)

    YanıtlaSil
  3. Markayı çok görüyorum ama henüz hiç ürününü kullanmadım :)

    YanıtlaSil
  4. Merhaba faydalı bir yazı olmuş emeğinize sağlık :) Büyük Blog Takip Etkinliğinden geldim bu arada sizi takipteyim bende beklerim bloguma :)

    YanıtlaSil
  5. Bende çok merak ediyorum markanın ürünlerini, şans verilebilir :) Çok faydalı bir yazı olmuş canım, eline sağlık :)

    YanıtlaSil
  6. İçeriği nedeniyle 1 kereden fazla kullanmadım ama diğerleri arasında bir tık daha iyi olanıydı gibi hatırlıyorum :) sevgiler Ayşe'cim :)

    YanıtlaSil
  7. çok merak edıyorum bu markayı denemelıyım artık galıba

    YanıtlaSil
  8. Himalaya'nın yüz temizleme köpüğünü kullanıyorum ve gayet memnunum bu maskeyi de merak ettim aklımda olsun :)

    YanıtlaSil
  9. Ben bu markayı çok merak ediyorum. Cesaret edip bir türlü alamadım. Sanırım indirimde yakalayıp alsam iyi olacak :)

    YanıtlaSil