3 Şubat 2018 Cumartesi

Bitenler ( 41 )

Merhabalar;
Sanırım uzun zamandır bu kadar az ürünlü Bitenler yazısı yazmamıştım.:)
Ocak ayı boyunca bitenler bunlar oldu hatta birkaç ürün tam bitmeden bozulduğu için atıldı.


Urban Care Naturals Macadamia Saç Bakım Kremi: İlk kez aldığım ve memnun kaldığım bir saç kremiydi indirimde denk gelirsem yine alabilirim.

Lierac Phytolastil Gel: Hamileliğimde kullanmıştım hatta doğum sonrasında da kullanmaya çalıştım ama tam bitiremedim kalanı bozulduğu için atıyorum.
Her iki hamileliğimde de bu ürünü kullandım ve çok şükür sıfır çatlağım var.
Tabi sadece bu tarz ürünler kullanmak çatlamamak için yeterli değil hamilelikte bol nem en önemlisi.

Mustela Maternite Çatlak Serumu: Bunu da hamileliğim boyunca kullandım hafif yapılı, cilt tarafından kolayca emilen bir kremdi.
En büyük artısı Lierac gibi yoğun bir kokusu ve yapış yapış his bırakmaması diyebilirim.

Darphin Refreshing Tonik: Malesef tonik kullanmayı unutan biriyim bu toniği de 1 yıla yakın süredir kullanıyordum şükür bozulmadan bitirdim.
Cildimi kurutmaması, germemesi, ferahlatması çok iyiydi yeniden almak yerine başka markalara bakacağım ama ürün genel olarak başarılıydı.

Alverde Peeling: Krem yapılı bir üründü severek kullandım Almanya'dan bi ara yine sipariş edebilirim.
İçeriğinin olabildiğince temiz olması ürünün en büyük artısıydı.

Flormar Şeffaf Maskara: Ben bu ürünü kaşlarımı sabitlemek için kullanıyordum fena değildi.

Flormar Party Extensions Maskara: Memnun kaldığım bir maskaraydı Flormar'ın koleksiyon ürünlerindendi, günlük kullanım için güzeldi.

Yves Rocher Kirpik Uzatıcı Hacim Veren Maskara: Kirpikleri çok güzel uzatıp, ayıran bir maskaraydı ama hacim konusunda çok çok başarılıydı diyemem.
Fırça yapısı oldukça ilginç bir üründü ama  yeniden alacağım bir maskara oldu diyemem.

Avon Wake Awakening Maskara: Değişik fırça yapısından dolayı merak edip almıştım ama sanırım bugüne kadar kullandığım en kötü Avon maskarası diyebilirim.
Hatta ben bunu bloğa bile yazmadım bi ara ayrıntılı yazacağım merak eden varsa fikir olsun.


İşte Ocak ayının az ürünlü Bitenler'i böyleydi umarım Şubat ayının bitenleri daha bol olur.

Sevgiler...


1 yorum:

  1. Lireac ve Mustela bu konuda duydugum en başarılı 2 ürün sanırım =)

    YanıtlaSil