13 Şubat 2018 Salı

Bioblas Organic Oils Saç Bakım Yağı


Bioblas adını sıkça duyduğum ama hiç denemediğim bir markaydı firma tarafından bir süre önce bu gördüğünüz saç bakım yağı ve şampuanı gönderilmişti.
Bende önce saç bakım yağını yazıyorum şampuanın yazısı da en kısa zamanda gelecek.
Saçlarım ince telli, elektriklenen, dolaşan, hacimsiz bir yapıda olduğu için bu tarz yağlar benim için olmazsa olmaz.
İçeriğinde ambalajında da yazdığı gibi Argan yağı var zaten Argan içeren ürünler ayrı bir ilgimi çekiyor.
Çok güzel bir kokusu olan, yoğun yapılı bir ürün benim ince telli saçlarım için 2-3 damlası yetiyor.
Saç diplerime değdirmeden saç boylarına ve uçlara hafifçe yediriyorum.
Saçlarımı ağırlaştırmaması, elektriklenmesini alması, kolayca taranmasını sağlamasını beğendim.
Bu ürün bitince alabileceğim ürünler listesine eklendi çünkü saça hoş, doğal bir parlaklıkta katıyor.

15-16 TL civarında satılıyor tüm Gratis, Rossmann, Cosmetica vb. kozmetik mağazalarından edinebilirsiniz.





2 yorum:

  1. bu ürünü çok merak ediyorum ne yazık ki şampuanıyla anlaşamamıştım :(

    YanıtlaSil
  2. Hmm, parlaklık diyorsan ben de kendi listeme yazayım. Mat saçlarımı canlandırır belki... güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil