27 Kasım 2017 Pazartesi

Yves Rocher Kompakt Pudra



Cildim kuruya dönük karma olduğu için pek fazla ten makyajımda tek olarak pudra kullanmıyorum sadece yaz aylarında tercih ediyorum.
Ama fondöten üzerine hafifte olsa pudra uygulamak hoşuma gitmiyor değil.
İnce yapılı, ciltte kalıp gibi durmayan, paraben içermeyen bir pudra bu ve hem tek olarak hem de fondöten üzerine kullandığımda her iki türlü de ortaya güzel bir sonuç çıkıyor.



Cildimi iyice nemlendirip sık kıllı bir fırça ile özellikle Yves Rocher'ın Açılı Kontür Fırçası ile uyguladığım zaman cilt tonumu güzelce eşitliyor, kadife gibi bir görüntü ortaya çıkıyor.
Fondöten üzerine büyük bir pudra fırçası ile geçince cilde ağırlık yapmıyor ve yine yapısından dolayı kadife gibi görüntü oluşturuyor.
Benim cildim yağlı olmadığı için parlamayı önleme konusunda ne kadar etkili objektif bir yorum yapamam ama yaz aylarında hafif parlayan t bölgemdeki performansını beğendiğimi söyleyebilirim.


Dört tonu olan bir pudra bendeki renk bana hafiften koyu gelen orta bej ama yoğun uygulamadığım için cildimde koyu durmuyor.
Bir de pembe tonlular için açık ve orta pembesi bulunmakta.

10 gram gibi kolayca bitmeyecek bir gramajı ve şık, içerisinde aynası olan bir ambalajı var.
Pudranın satış fiyatı 74.90



*Yves Rocher tarafından denemem için gönderilmiştir.

5 yorum:

  1. Aklımda bulunsun cok sevdiğim bir marka 💙🙂

    YanıtlaSil
  2. Yves Rocher ürünlerini genel olarak seviyorum bende de mozaik pudrası var hala bitmedi. Onu bitirince birde bunu denemek istiyorum

    YanıtlaSil
  3. Yaz sonundan beri hiç pudra kullanmıyorum; böyle çok daha iyiymiş valla :) Yves Rocher'nin bu pudrasını vaktiyle merak etmiştim ama elim gitmeyeceği için almıyorum. Güle güle kullan Ayşe'cim :)

    YanıtlaSil
  4. Güzelmiş tonu, yumuşacıktır yapısı da :)

    YanıtlaSil
  5. Yves Rocher markasını çok seviyorum :)

    YanıtlaSil