20 Şubat 2017 Pazartesi

Flormar Future Historical Koleksiyonu - Radiant Touch Brush Concealer



Flormar'ın ambalajıyla, şıklığıyla dikkat çeken bu koleksiyonunun en dikkat çeken ürünlerinden birisi de bence bu gördüğünüz kapatıcı oldu.
Bir çok kişi gibi bende bu ürünü ilk gördüğüm anda YSL'nin meşhur Touch Eclat ürününe benzetmiştim.
Bu kapatıcı da şık, rose gold bir ambalaja sahip, fırçalı bir ucu var ve arkasında ki kırmızı düğmeye basınca ürün fırçaya geliyor.
Sert olmayan bir fırçası var, hafif bir yapıya sahip, aydınlatıcı ve kapatıcı özelliği olan bir ürün.
Öncelikle şunu belirtmemde fayda var eğer ki benim gibi yoğun göz altı morluğunuz varsa bu ürünün kapatıcılığı pek yeterli gelmeyecektir.



Kuru göz çevresine sahip olanlar bile rahatlıkla kullanabilir çünkü kurutan, yoğun bir yapısı yok.
Kalıcılığı, göz altı çizgilerine fazla dolmaması iyi yanı ama yine de kullanım sonrası transparan bir pudra ile sabitlerseniz hem kalıcılığını arttırır hem de göz altı çizgilerine dolmasının önüne geçersiniz.


Kapatıcının 4 farklı rengi bulunuyor bende ki ise 03 Soft Beige sarı alt tonlu bir renk ve malesef tenime 2-3 ton kadar koyu bende daha iyi yorumlayabilmek için ten rengine uyan bir arkadaşımda da denedim.
Ve sonuç olarak gayet güzel göz çevresini aydınlatmasını ve hafif kapatıcılığını çok beğendim.
Eğer ki ürün ten renginize uygunsa ortaya doğal ve çok güzel bir sonuç çıkıyor.

Kapatıcının fiyatı 24.90 ama indirimde 14.90'a tüm Flormar mağazalarından ve www.flormar.com.tr adresinden edinebilirsiniz.



*Ürün Flormar tarafından denemem için gönderilmiştir.

1 yorum:

  1. bilgi için teşekkürler ben de daha açmadım bu ürünü ama yakında açacağım :) yeni yazıma da beklerim :)

    YanıtlaSil