19 Ocak 2017 Perşembe

Flormar Future Historical Koleksiyonu - New Age Likit Mat Ruj


Flormar Future Historical Koleksiyonu'ndan daha önce krem farı yazmıştım bugün ise koleksiyonda ki bir diğer beğendiğim ürün olan Likit Mat Ruju sizlere anlatacağım.
Bir önce ki Mat Etki Koleksiyonu'nda yer alan likit mat rujların yapısını beğenmiştim ama bu koleksiyonda yer alan mat ruju daha çok beğendim.
Silk Matte likit rujlara kıyasla biraz daha farklı bir yapıya sahip gibime geldi bu seride ki mat rujlar gerçekten tam bir kadifemsi yapıya sahip ayrıca ambalajı da çok şık.



Bende ki renk 03 Misty Rosy koyu gül kurusu tonu içeren hafiften bordoya bakan hoş bir kış rengi diyebilirim.
Ben hafif uygulamak istediğim zaman dudağına azıcık sürüp hızlıca parmaklarımla dağıtıyorum daha doğal bir görüntü ortaya çıkıyor.
Dudakta hemen matlaşıp, sabitleniyor, dudakları fazla kurutmuyor ama yinede lip balm sürmelisiniz ki dudaklarınız kurumasın.
Ayrıca peeling yapıp ölü deriyi atmakta fayda var o zaman daha pürüzsüz duruyor.


Kalıcılığı Silk Matte serisinde ki likit rujlara kıyasla bir tık daha aşağıda ama yine de birşey yenilip, içilmediği takdirde 4-5 saat dudakta kalıyor.

Flormar New Age Likit Mat Rujları tüm Flormar mağazalarından ve www.flormar.com.tr adresinden temin edebilirsiniz.
Rujların satış fiyatı 19.90



*Ürün Flormar tarafından denemem için gönderilmiştir.





8 yorum:

  1. Bnece bendeki renkle alakalı bir durum, bu serinin yapısını hiç sevemedim... Bende bordo olanı var, yok yani olmuyor. Yama yama sürülüyor, dudağımı çok kurutuyor, pütür pütür oluyor. İLk 3 açık renkte bu sorunlar olduğunu sanmıyorum; ama, koyu rengi beni üzdü. Misty Rosy'nin rengi ise bir harika! Güle güle kullan Ayşe'cim, öperim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diğer renklerini denemedim ama Misty Rose hem yapısıyla hem rengiyle kalbini feth etti.:)
      Sağol tatlım:)

      Sil
  2. bu renk nefis ama ben mat serideki autumn timber'a hayranım bu arada..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mat seride ki renkler de ayrı güzeldi zaten:)

      Sil
  3. mat koleksiyondaki likit rujları daha başarılı geldi bana ama bunların da ambalajları çok çekici :)! bana da beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mat koleksiyonda ki rujların yapısı benim gibi mat ruj kullanma özürlülere göre değil ama bu seri benlik:)

      Sil
  4. Nasıl güzel bir seri mat rujuna bayıldım ilk fırsatta benim olmalı :) güle güle kullan

    YanıtlaSil
  5. rujun rengine öldüm bittim desem yeridir. pazartesi gidip bakacağım mutlaka ayrıca bu koleksiyon bana çok YSL ürünlerini anımsatıt, çok beğendim tasarımları

    YanıtlaSil