12 Ocak 2017 Perşembe

Bee Beauty Pop Art El Kremi


Beni İnstagram'dan takip edenler bilir yaklaşık 15 gün kadar önce Gratis'ten çok hoş bir paket almıştım ve bu paketten çıkan ürünlerden biri olan Bee Beauty El Kremini hemen yazmak istedim.
Yaz-kış el kremi kullanan biriyim çünkü ellerim çok kuru bu kremin en sevdiğim yanı gramajının az olmasından dolayı çantada kolayca taşınması oldu.
Çok yoğun kıvamlı bir krem değil, ellere kolayca yediriliyor, sonrasında yağlı, kötü bir his bırakmıyor cilt tarafından hızlı bir şekilde emiliyor.
Bu soğuk kış günlerinde uzun süreli nem sağlıyor diyemem ellerimi yıkadığım zaman mutlaka yeniden sürme ihtiyacı hissediyorum.
 Ayrıca çok hoş bir kokuya sahip asla yoğun, rahatsız edici değil.


Ve tabi kremin dikkat çekici ambalajını da söylemeden geçemeyeceğim.
Bee Beauty'nin bu el kreminin birkaç farklı kokusu ve ambalajı mevcut eğer sizde bu tarz güzel ambalajlı ürünleri seviyorsanız Gratis'e yolunuz düştüğünde mutlaka bakın derim.
Krem 50 ml'lik bir gramaja sahip ve fiyatı da 5.90



*Ürün Gratis tarafından denemem için gönderilmiştir.

4 yorum:

  1. günlük kullanım için çok sevdim şu an iş yerimde masamda duruyor zaten..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben bu soğukta kısa sürede bitiririm büyük ihtimal:)

      Sil
  2. Ambalajı çok tatlı, hızlı emilmesi de süpermiş! Güle güle kullan şekercim :)

    YanıtlaSil