21 Kasım 2016 Pazartesi

Mustela Stretch Marks Recovery Çatlak Serumu



Merhabalar; bugünün konuğu Mustela Çatlak Serumu ile karşınızdayım bu aralar yine bloğu biraz boşladım farkındayım ama hem hamileliğimin ilerlemesi hem de oğlumun okulu derken bazen bloğa yazı yazmaya vaktim olmuyor.
Neyse hemen mevzuya dönelim malum hamilelik döneminde tüm kadınların kabusu çatlaklardır benim ilk hamileliğimde çok şükür hiç çatlağım olmadı tabi bunun sebebi cildimi asla kremsiz, nemsiz bırakmamamdı.
İkinci hamileliğimde de yine çatlaklara karşı ürünler kullanmaya ve aynı zamanda cildimi normal bir vücut kremi veya yağ ile nemli tutmaya özen gösteriyorum.
Kısa bir süre önce Dermokozmetika bana bu gördüğünüz Mustela Çatlak Kremi göndermişti.
Mustela markası oğlum için severek ve güvenle kullandığım bir markaydı böylece bir de kendim için bir ürününü kullanmış olacağım.
Bu ürün elime ulaştığı günden beri kullanıyorum elbette şimdilik tam etkilerini yazamam ancak bu yazının güncellemesini doğum sonrası yapabilirim.
Ama kısaca ilk izlenimlerimi yazmak istiyorum ki hamilelik döneminde olup çatlak kremi arayanlara fikir olsun.



Yapısı tamamen krem kıvamında aşırı yoğun değil böylece cilde gayet kolay bir şekilde yediriliyor.
Yoğun, rahatsız edici bir kokusu yok ben sabah ve gece yatmadan önce kullanıyorum.
Benim cildim kuru olduğu için kremi kısa sürede emiyor ve sonrasında rahatsız edici bir his kalmıyor.
75 ml'lik bir ürün düzenli kullanımda 2 ay kadar gider.
Ürünün içeriğinde Avokado Peptidleri var ve en güzel yanı içeriğinde Paraben, Fitalat, Phenoxyethanol, Bisphenols A ve S, Kafein ve Alkol bulunmuyor.
Doğum sonrasında sezaryen yaraları üzerine kullanılmaması gerekiyor.

Mustela Vücut Çatlak Kremi şimdilik nemlendirmesinden memnun kaldığım bir ürün dediğim gibi işe yarayıp yaramadığını ancak doğum sonrası yazabileceğim.
 Dermokozmetika'da hem hamilelik döneminde hem de sonrasında kullanmak için Anne Bakım Ürünleri bulabilir hem de bir dolu markanın Anne Bebek Ürünleri ile bebeğiniz için de güvenle alışveriş yapabilirsiniz.

Mustela Çatlak Serumu'nu %25 indirimle oldukça uygun bir fiyata dermokozmetika'dan edinebilirsiniz.




2 yorum:

  1. Güle güle kullan canım.Bu tip ürünlere erken başlamak gerçekten çok işe yarıyor.Benim sadece ilk hamileliğimde 36.haftada biraz çatlağım oluşmuştu.O dönemde kozmetik ürünlerinde pek farkında değildim.Çoğu zaman kayısı ve kakao yağı kullanmıştım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oğluma hamileyken cildim bu kadar kurumamıştı ama bu sefer aşırı kurumaya başladı artık bende yağ, krem ne bulursam sürüyorum inşallah çatlamadan doğururum.:)

      Sil