28 Eylül 2016 Çarşamba

Sephora Alışverişi



Geçen hafta telefonuma Sephora Black Kart'a %20 indirim mesajı gelince bende ancak fırsat bulup pazar günü soluğu Aqua Florya'da ki Sephora amağazasında aldım.
Aklımda özellikle Urban Decay'ın Vice serisi rujları vardı ki malesef her renk kalmamıştı zaten tanıtım için 99 TL yerine 59 TL'den satışa çıkan rujlar %20 indirimle 47 TL'ye inince güzel renklerin bitmesi kaçınılmaz.
Bende 2 renk bulup aldım ki diğer renklerin testerları da olsaydı büyük ihtimal birkaç renk daha beğenirdim.
Benim aldığım renkler Rapture ve Sheer Liar oldu.

Ama asıl istediğim Chanel'in sonbahar-kış koleksiyonunda yer alan göz kalemi Eros idi malesef mağaza stoğunda kalmamıştı.
Hatta diğer mağazaları da arattırıp sordurttum ne yazık ki yoktu bende boynumu büküp kaderime razı oldum.
Zaten cumartesi günü Sevil mağazasına da sordum kalmamıştı ne kalemmiş hemen bitirverdi.:/
Neyse diğer aldığım ürün Clinique Quickliner siyah göz kalemi oldu aslında almak istediğim Urban Decay'ın göz kalemiydi ama bende ki şansa siyah rengi kalmamıştı.
İşin gıcık tarafı YSL veya Estee Lauder'ın siyah göz kalemini alayım dedim çünkü bu iki markanın göz kalemlerinin başka renklerini kullanıyorum performanslarından çok memnunum ve yine şahane şansım devreye girdi ve siyah renk kalmamıştı.:)
Bende elim mahkum Clinique'te son kalan siyah göz kalemini aldım daha önce başka bir rengini kullanmıştım gayet güzeldi.
Ve son olarak Sephora'nın çok övülen, bir çok blogger arkadaşımın olumlu yorum yaptığı göz çevresi ve cilt maskelerinden aldım.

Eğer ki Vice rujlardan alıp, denemek istiyorsanız ve Black kartını varsa bu indirim fırsatını kaçırmayın derim.
Bende en kısa zamanda Vice rujların yazısını yazmaya çalışacağım.

Sevgiler

9 yorum: