2 Şubat 2016 Salı

Yves Saint Laurent Rouge Pur Couture Ruj - 05 Beige Etrusque



Yves Saint Laurent'in rujlarının ambalajlarına bayılıyorum.
Altın sarısı ve şık ambalajlara sahipler ve rujların yapısından, renklerinden önce ambalajına tav oluyorum.:)
Şeftali tonlu, mat olmayan ama parlakta olmayan ruj ararken Sephora'da bu ruju tesadüfen denedim ve yapısını, rengini beğenince almıştım.



Rengi çok güzel bir şeftali asla parlak değil, ışıltı, sim vs içermiyor.
Opak bir yapısı var dudakta duruşu cidden çok güzel malesef fiyatıyla kıyaslayınca kalıcılığı çok yüksek değil.
Birşey yenilip içilmediği takdirde maksimum 3-4 saat bozulmadan kalıyor.


Kremsi yapısı, kolayca sürülmesi, dudakları kurutmaması, duruşu ile çok severek kullandığım bir ruj oldu.

Rujun en büyük eksi yanı 120 liraık fiyatı ben Sephora'dan %20 indirimle biraz daha uyguna almıştım.





8 yorum:

  1. Bu aralar bu renklere bayılıyorum! Güle güle kullan, çok zarifmiş!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen bende bu renklere taktım zaten pek şeftali tonları kullanmıyorum bu ruj bana uzun süre gider.:) Sağol tatlım:)

      Sil
  2. Rujlarının rengine bayılıyorum :) Bu da çok güzel.. Bence ruj koleksiyonun ile ilgili bir yazı yazmalısın ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım bu hiç aklıma gelmemişti bir ara yazayım.:)

      Sil
  3. Rengi çok güzelmiş. GÜle güle kullan canım.

    YanıtlaSil
  4. Rengine bayıldıııımmm ambalaj desen beni benden aldı zaten altın rengini çok severimm eline sağlıkk çok güzel bi yazı olmuş :)

    YanıtlaSil