3 Şubat 2016 Çarşamba

Chloe Love Story Parfüm


İlk önce şişesine vurulduğum sonra tenime sıkınca kokusuna, tenimde ki duruşuna bayıldığım bir parfüm.
Chloe markasının parfüm şişelerini çok beğeniyorum ama kokularını bir başka güzel buluyorum.
Love Story ağır olmayan, temiz, iç ferahlatan bir kokuya sahip ve benim gibi beyaz tenliler için her mevsim kullanılacak bir kokusu var.
2014 yılında piyasaya sürülen bu parfümün içeriğinde Üst Notalarda: Neroli, Bergamut, Greyfurt, Limon ve Armut var.
Orta Notalarda: Portakal Çiçeği, Gül, Şeftali, Kuş Üzümü, Madagaskar Yasemini bulunuyor Alt Notalarda ise Misk, Sedir, Kaşmir ve Paçuli var.
İçerisinde portakal çiçeği, misk, bergamut, limon olan parfümleri ayrı bir seviyorum.
Kalıcılığı çok yüksek değil orta desem daha doğru olur yani sabah sıkıp akşama kadar ilk sıktığınız gibi buram buram parfüm kokusu devam etmiyor.

Bittiği zaman büyük ihtimal yeniden alırım bittikçe aldığım 2 parfümüm vardı bunlara Love Story de eklendi.
Parfümün 75 ml'si 384 lira bende ki 50 ml olanı ve onun da fiyatı 316 lira 

4 yorum:

  1. Tam sevdiğim notalar! Bende bunun açık parfüm versiyonu var; vaktiyle Aysel (7/24 Makyaj) hediye etmişti ilk ve o günden beri ben de bittikçe açık parfüm versiyonunu alıyorum :)) Güle güle kullan şekercim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama bittikçe alınacak kadar güzel:) Sağol tatlım:)

      Sil
  2. ben de rose olanı vardı çok sevmemiştim :(

    YanıtlaSil
  3. chloe'nin parfümlerini çok seviyorum, güle güle kullan :) http://hulyaninsirlari.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil