24 Aralık 2015 Perşembe

Yves Rocher Açılı Kontür Fırçası


Makyaj fırçaları deyince bende akan sular duruyor özellikle farklı tarzda ki fırçaları denemeyi seviyorum.
Yves Rocher'ın bu minik fırçası da ilgimi çeken ürünlerdendi.
Alalı baya oluyor yazmaya ancak sıra geldi her ne kadar adı kontür fırçası olsa da ben bu ürünü fondöten, bb krem, concealer için kullanıyorum.
Minicik bir fırça ve alma sebebim de boyutunun küçük olmasından dolayı çünkü yüzün girintili yerlerine özellikle burun kenarına ve göz altlarına çok rahatça uygulama yapabilmesi.
Tüm yüze fondöten uygulamak için fazla küçük kalıyor eğer ki vaktim varsa bu fırçayı kullanıyorum çünkü boyutundan dolayı biraz zaman harcamak gerekiyor.
Bir başka iyi özelliği boyutundan dolayı çantada taşınabiliyor olması.
Görüntü ve yapı olarak Sigma'nın fırçalarına çok benziyor.


Kıllarının sık olması sebebiyle fondöteni, bb kremi, concealerı çok güzel bir şekilde cilde yedirebiliyorum.
Hatta pudrayı da güzel uyguluyor, krem formda ki ürünleri de iyi uyguladığı söyleniyor ki krem allık, krem bronzer vb. ürünlerim olmadığı için bu konuda birşey diyemeyeceğim.
Kontür işini de iyi yapıyor ben pudra ve kontür allığımla denedim her ikisinde de başarılı bir sonuç ortaya çıktı.

Gelelim eksi yanına ne yazık ki bu tarz sık kıllı fırçaların neredeyse tamamında ki sorun bunda da var.
Ürünü fazla emiyor ve zor temizleniyor ben 2-3 kullanımda bir yıkıyorum özellikle bebek şampuanı ile yıkamaya çalışıyorum gerçekten zor arınıyor.

Eksi yanını göz ardı edersek cidden güzel bir fırça hele bir de indirimde alınınca fiyatı biraz daha uyguna geliyor.
İndirimsiz satış fiyatı 39.90 bu aralar indirimde 29.90'a edinebilirsiniz.


4 yorum:

  1. çok güzel fırçaymış, bakıcam mutlaka :)

    YanıtlaSil
  2. Ben de seviyorum bu fırçayı zor temizleniyor olması tek kusuru gerçekten

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama sık kıllı fırçaların kaderi zor temizlenmeleri:/

      Sil