17 Aralık 2015 Perşembe

Essence Make Me Brow Kaş Maskarası



Essence'nin kaş maskarasını yabancı bloglarda görmüş ve sabırsızlıkla ülkemize gelmesini bekliyordum.
Özellikle fırça yapısının küçük olmasından dolayı almak istediğim bir üründü.
Hatta bazı yabancı bloglar Benefit'in Gimme Brow kaş maskarasına dupe olduğunu söylüyordu.
Geçen sene Gimme Brow kullanmış ve çok memnun kalmıştım fakat ufacık bir ürüne yüksek rakamlar vermek istemediğim için yeniden almayıp alternatiflerini denemeye başlamıştım.
Essence make me brow'u raflarda görünce koyu rengini alıp, kullanmaya başladım ki açık rengi baya bir açık yani sarışın olmak lazım asla koyu kahve veya siyah kaşlara sahip kişilere göre değil.
Fırçası ufacık ve küçük olmasından dolayı kolay uygulama yapılıyor.
Rimmel London'un kaş maskarasını kullanıyordum onun ki biraz daha büyük ve uygulama yaparken bulaşabiliyor ama bu üründe böyle bir sorun yaşamıyorum.
Çok sıvık bir kıvamı yok bu yüzden de fırçaya fazla ürün gelmiyor.
Fırçası çok Gimme Brow gibi yumuşak değil ama rahatsız edecek gibi de sert değil.
Kalıcılığı ile gerçekten çok iyi ben makyajımı silene kadar bozulmadan saatlerce kalıyor olmasını çok sevdim.


Koyu rengi kaşlarımla hemen hemen uyumlu oldu diyebilirim ki zaten ben çok yoğun bir uygulama yapmıyorum hafifçe kaşlarımı tarıyorum benim için yeterli oluyor.

Büyük ihtimalle bitirdiğim vakit eğer bulursam yeniden alırım.
Bulursam diyorum çünkü koyu rengini malesef her Gratis ve Rossmann mağazasında bulamayabilirsiniz çünkü bu ürün son zamanlar da çok satıyor.
Kaş maskarasının satış fiyatı 9-10 lira civarında eğer ki pratik bir kaş ürünü arıyorsanız Essence'in kaş maskarasına bakın derim.

2 yorum:

  1. Fırçasının küçüklüğü çok güzel, kontrol sağlanabilir kolaylıkla.Rimmel'in kaş maskarası rimel fırçası gibi biraz büyük geliyor bana ince yerler için.Bunu düşünüyorum, koyu rengini bulurum umarım..

    YanıtlaSil
  2. Elimdeki Rimmel London'ın kaş rimeli bitince buna bakabilirim. Rengi orta tona yakin gibi

    YanıtlaSil