30 Aralık 2014 Salı

Yves Rocher Peelingli El Bakım Yağı

 
 
Ellerim fazlasıyla kuru olduğu için el bakım ürünleri fazlasıyla ilgimi çekiyor.
Yves Rocher'ın yeni çıkardığı bu el peelingini almadan edemedim.
Peeling yatıştırıcı, koruyucu ve yapılandırıcı özelliğe sahip Organik Arnika içeriyor.
Adı gibi yağlı bir kıvamı var ve içerisinde bence tam kararında çok büyük olmayan granülleri var.
Her iki elime fındık büyüklüğü kadar alıp hem tırnak diplerime hem ellerimin üzerine yavaş yavaş masaj yapıp sonrasında ılık su ile duruluyorum.
 Ellerim tabiri caizse pamuk gibi oluyor ben bu peelingi özellikle gece yapıyorum peeling sonrası ellerimi kremleyip yatıyorum kışın soğunda pamuk gibi ellerle geziyorum.:)
Yves Rocher'ın sitesinde haftada 1 veya 2 kez yapılmalı yazıyor ben haftada 2 kez yapıyorum.
75 ml'lik bir ürün ama azıcık miktarı yettiği için hemen bitecek bir ürüne benzemiyor.
 
Ayrıca çok hoş bir kokusu olduğunu da belirteyim.
Ve en önemlisi içeriğinde paraben ve mineral yağlar yok.
 
Ürünün fiyatı 19.90 fakat Yves Rocher kartımda %30 indirimim vardı ben biraz daha uyguna aldım.
Eğer ki sizin de elleriniz fazlasıyla kuru ise veya el peelinglerini seviyorsanız bu peelingi denemenizi tavsiye ederim.
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder