17 Aralık 2014 Çarşamba

Maybelline Color Whisper Ruj - 220 Lust For Blush





Maybelline'nin en merak ettiğim ürünlerinden biri bu gördüğünüz rujlarıydı ve malesef ülkemizde yoktu.
Ta ki geçenlerde Gratis'in kataloğunda görene kadar ülkemize geldiğini görünce hemen Gratis'e gidip, testerlar henüz olmadığı için rastgele 220 numarasını alıp çıktım.
Öncelikle ülkemize sadece 6-7 renginin geldiğini ve gelen renkler arasında en doğal rengin bu olduğunu belirteyim.
Rengi çok güzel bir pembe hafiften gül kurusuna bakan çok doğal bir rengi var.
Dudakta duruşu da çok güzel ayrıca içerisinde sim vs. olmamasını da çok sevdim.
Aynı Revlon Lip Butter'lar gibi zaten tasarımları da baya bir benziyor.
Color Whisper'ın nemlendirmesi ise gayet başarılı kısaca Baby Lips'ler gibi ama bence Baby Lips'lerden çok daha iyi diyebilirim.


Ürünün rahatsız edici bir kokusu ve tadı yok.
İyi ki almışım dediğim bir ürün oldu ve keşke tüm renkleri gelseydi demedim değil.

Rujun satış fiyatı 12.90 ve sadece Gratis'te satılıyor belki ilerleyen zamanlarda diğer kozmetik mağazalarında da satılacaktır diye düşünüyorum.






6 yorum:

  1. Ay rengi cok hos. Ben ruj kullanmayı hep atlayan , unutan biriyim ama bu rujlara sans verecegim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende rujsuz yapamayanlardanım ve bu renk o kadar doğal ki şahane duruyor.:)

      Sil
  2. Merhaba,
    Clinique cubby stick intense'in curviest caramel rengine benziyor ve benimki bitmek üzere gidip yenisini alsam derken sayende bunu gördüm süper oldu :))
    50 lira fazla vermeye ne gerek var ;))
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben pek Chubby Stick'lerle anlaşamadım ve bence Maybelline'nin bu ruju chubby stick'lerden çok daha iyi :)

      Sil