28 Ekim 2014 Salı

Sephora Jumbo Göz Kalemi - 15 Purple

 
 
Sephora'nın 2 tane göz kalemine sahibim ve hem yapılarından hem kalıcılıklarından çok memnunum geçen hafta Sephora'nın eski makyaj malzemesini getirip yenisini %30 indirimle alma kampanyası olunca bu gördüğünüz jumbo kalemi aldım.
Özellikle rengine vuruldum zaten Sephora göz kalemlerinin yapılarını, kalıcılığı çok sevdiğim için de bu şahane mor rengi aldım.
Ben bu kalemi alt kirpik diplerime göz kalemi olarak kullanıyorum hem de göz kapağıma far olarak kullanıyorum.
Hafifçe sürüp parmaklarımla dağıttığımda ortaya çok hoş, doğal bir göz makyajı çıkıyor.
Fırça ile dağıtmak biraz zor çünkü çok çabuk sabitleniyor o yüzden en iyisi parmakla dağıtmak.
Göz kalemi olarak kalıcılığı gayet iyi gün içerisinde tazeleme gerektirmiyor ve akma, bulaşma gibi bir sorunu yok.
Far olarak kullandığımda da kalıcılığı bazsız bile gayet iyi ama baz ile kullandığımda rengi çok daha canlı duruyor.
Ayrıca toz farların altına baz olarakta kullanabilirsiniz o zaman da gayet güzel oluyor.:)
 
 
Gördüğünüz gibi rengi çok güzel, canlı bir mor fakat hafiften mürdüme çalan bir ton açıkcası tam kış aylarında kullanmalık bir renk eğer bu tonları seviyorsanız Sephora'nın göz kalemlerine bakın derim.
 
Jumbo göz kalemlerinin fiyatlarını net olarak hatırlamasam da 30-35 lira civarında olması lazım ama indirimde alındığında çok daha uyguna geliyor.
 
 
 
 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder