20 Ekim 2014 Pazartesi

NARS Radiant Creamy Concealer - Light 1

 
 
 
Kapatıcı müptelası bir insan evladı olduğumu beni takip edenler az çok biliyordur.
Yeni kapatıcı deneme aşkım hiç bitmez ve bitecek gibi de görünmüyor.:)
Nars'ın bu kapatıcısını çıktığından beri fazlasıyla merak ediyordum zaten hakkında da bir dolu olumlu yorum okuyunca elimde ki kapatıcılar hafiften azalmaya başladığı anda %20 indirim kuponumu değerlendirip ten rengime en uyan rengi alıverdim.
 
Aslında aklıma MAC'in Pro Longwear kapatıcısını almak vardı ama skalada ki en açık renk bile bende biraz koyu durunca vazgeçtim ve bu gördüğünüz kapatıcıyı aldım.
Ten rengime skalada ki en açık renk olan Light 1 rengi tam oldu bu renk sarı alt tonlu olanlara bire bir uyacaktır.
Kolayca dağılması, kremsi ve ince bir yapıda olması, kalıcı olması, göz altlarıma çok hoş bir aydınlık vermesi ve alkol, paraben, parfüm içermemesini çok sevdim.
Eğer göz altlarınız kuruysa bu kapatıcının biraz kurutma ihtimali var ama ben kullanmadan önce mutlaka göz çevremi nemlendiriyorum şimdilik kurutma problemi yaşamadım.
Kremsi bir yapısı var ve kolayca yedirilip sürdüğünüz gibi sabitleniyor.
 
 
 
Kapatıcılığı ne çok yoğun ne de az ikisinin arasında diyebilirim açıkcası bana kapatıcılığı yeterli geliyor.
Göz altı çizgilerine dolma sorunu pek yaşamadım ama yine de işi sağlama almak için pudra ile sabitliyorum.
Ben genelde göz altı morluklarımı kapatmak için kullansam da yüzümde kapatmak istediğim kızarıklık, sivilce vs. gibi şeyler kapatmak konusunda da gayet başarılı olduğunu belirtmeden geçmeyeyim.
 
 Aldığıma pişman olmadığım, beğendiğim bir kapatıcı oldu.
Shiseido Natural Finish Concealer'dan sonra en beğendiğim 2. kapatıcım bu diyebilirim.
Bitirdiğim vakit yeniden alırım çünkü Shiseido'ya göre fiyatı çok daha uygun ve performansları üç aşağı beş yukarı aynı bu yüzden tercihim yine Nars olabilir.
 
Ben Sephora'dan %20 indirim kuponumla 55 liraya almıştım tam fiyatı 65-70 tl civarında olması lazım.
 
 
 
 
 

1 yorum: