26 Mart 2014 Çarşamba

Benefit Gimme Brow / Light-Medium





Bir çok blogda okuyup hepsinde güzel yorumları gördükçe aklıma giren ve Sephora'da ilk denediğimde almayıp zam gelince kuzu kuzu aldığım bir ürünle karşınızdayım.
Hatta bu ürün benim ilk Benefit ürünüm Gimme Brow'dan çok memnun kalınca markanın diğer ürünlerini de merak etmeye başlamadım değil.
Neyse sadete gelelim Gimme Brow minnak bir ürün ama benim seyrek ve dağınık kaşlarımı adam eden tek ürün diyebilirim.
Ben açık rengini aldım ve içerisinde kızıllık olmayan çok güzel küllü bir kahverengi ve kaş rengimle tam uyumlu olmasına bayıldım.
 Bu ürünü sevmemde ki en büyük sebep kaşlarımı doğal bir şekilde boyamasından çok sabitlemesi diyebilirim.
Uzun saatler kaşlarım şeklini verdiğim gibi kalıyor ve bozulmuyor evet biraz sertleştiriyor ama buna çok takılmıyorum.


Ufacık bir kaş rimeli denilebilinir aplikatörü ufak ama hiç bir şekilde bulaşmadan, kolayca kaşlarımı boyuyorum.
Kısaca bu ürün çok pratik kaşınızı kalemle veya farla boyayıp sonrasında şeffaf bir kaş rimeliyle sabitleme gibi uzun süren bu işlemi yapmanıza gerek kalmadan tek ürünle iki işi birden hallediyorsunuz.

Sanırım bu ürünün en büyük eksisi son gelen zamla 84 olan fiyatı onun haricinde şahane bir ürün daha uygun fiyatlı bir muadilini bulmazsam bittiği vakit yeniden alacağım.








6 yorum:

  1. güle güle kullan canım fiyatı biraz pahallıymış :)

    YanıtlaSil
  2. Sağol canım malesef öyle ki ben bir de %20 indirimle aldığım için yine de mutluyum:)

    YanıtlaSil
  3. Benim de aklımda ama biraz daha eklesem üstüne Chanel allık alıyorum:D Arkadaşım yurt dışına giderse ona aldırmayı düşünüyorum. Türkiye'de çok pahalı:/

    YanıtlaSil
  4. Bende merak ediyorum bu ürünü ama çok pahalı be arkadaş :))
    Güle güle kullanın..

    YanıtlaSil
  5. Zuhal'cim valla muadilini bulamazsam sanırım bende bir tanıdığına yurtdışından sipariş edeceğim benefit ülkemizde me yazık ki çok pahalı satılıyor.:/

    YanıtlaSil
  6. İndirimsiz pek alınası değil zaten:) teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil