15 Ocak 2014 Çarşamba

MAC Cremesheen Ruj / Creme Cup




Mac'in sahip olduğum bir diğer ruju da Creme Cup açıkcası Peach Blossom'a nazaran daha az kullanıyorum diyebilirim.
Rengi çok güzel bir uçuk pembe ve hem tek başına hemde her tonda makyajla çok güzel duruyor.
Mat değil ama kremsi yapıda bir ruj asla dudakları kurutmuyor ve kalıcılığı ise Peach Blossom'a göre çok daha iyi tabi gün içerisinde birşeyler yiyip, içerseniz hafiften siliniyor.
Benim için ürünün tek eksisi hafiften dudak çizgilerine dolması tabi benim dudaklarımın fazlaca kuru olduğunu da hatırlatayım.
Eğer dudaklarımı iyice nemlendirirsem bu sorun pek olmuyor.


Resimde her ne kadar şeftaliye dönük çıksa da rengi tam bir pembe eğer benim gibi pembe tonlu rujları seviyorsanız Mac'e uğradığınızda mutlaka deneyin derim.

Özellikle açık tenlilere çok yakışan bir renk olduğunu düşünüyorum ve iyi ki almışım dediğim rujların arasında yerini alıyor.

Tüm Mac mağazaları ve Mac Online'dan alabilirsiniz.







5 yorum:

  1. Güle güle kullan çok güzel bir renk tam benlik! :)

    YanıtlaSil
  2. çok güzel bir rengi beyaz tenlilere çok yakışır bende yeni blog yazmaya baladım fazla kozmetikle ilgili olmasada aklıma ne gelirse onu yazıyorum hiç takipçim yok desteklerinizi beklerim

    YanıtlaSil
  3. Bloguna bakacağım canım:)

    YanıtlaSil