14 Ocak 2014 Salı

Bourjois Üçlü Far / 05 Rose Vintage

 
 
 
 
Rengine vurulup aldığım bir far daha Bourjois'in ürünlerini genel olarak beğeniyorum ve bu farda rengini çabucak vermese de sevdiğim farların arasında yerini aldı.
Ortada ki ve altta ki rengi çok seviyorum zaten açık renk haricinde bu iki renk bazla rengini gayet iyi veriyor.
Baz sürmeden de kalıcılığı iyi ama bazla hem daha kalıcı hemde renkler daha canlı oluyor.
 
 
Bu gördüğünüz bazsız hali dediğim gibi rengini tek seferde vermesede, hafiften tozutsa da yinede bu farı seviyorum.:)
 
Eğer aklımda yanlış kalmadıysa Bourjois'in üçlü farlarının fiyatı 40 tl civarında ama ben Watsons'tan %50 indirimle daha makul bir fiyata aldım.
Ayrıca Bourjois'in Türkiye pazarından çekileceği ile ilgili bir söylenti var umarım doğru değildir bir çok ürününü beğendiğim bir markanın ülkemden gitmesini hiç istemiyorum.
 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder