27 Temmuz 2013 Cumartesi

Yves Rocher Onarıcı Vücut Losyonu

 
 
Yaz, kış vücut kremleri vazgeçilmezim çünkü aşırı kuru bir cildim var yani yüzüm çok kuru olmasada vücudum hep pul pul dökülür.
Tatilde çıkmadan önce Yves Rocher'da %50 indirimde gördüğüm bu kremi almıştım.
Kullanınca çok beğendim yoğun kıvamlı ve şahane nemlendiren bir krem ben kıvamı sıvık kremlerden ziyada bu tarz daha katı kremleri seviyorum.
Tabi yaz aylarında olduğumuz için az miktarda kullanıyorum eğer kışında nemlendirmesi iyi ve uzun süreliyse indirime girdikçe alacaklarımdan oldu.
Kremin içeriğinde Karite yağı var ve cildimi çok güzel bir şekilde nemlendirmesini, uzun süre nem hissi vermesini çok sevdim.
 
Kremin fiyatı 23.90
 

4 yorum:

  1. Kışın body butterlar iyi oluyor hem de güzel kokuyorlar

    YanıtlaSil
  2. Ne yazık ki ben pek body butter sevmiyorum.
    Daha doğrusu fazla kokulu krem sevmiyorum helede meyve kokulu falan:/

    YanıtlaSil
  3. yves rocher ürünlerine bayılıyorum :)

    YanıtlaSil
  4. Aynen:) YR mağazasına girdim mi kendimi şekerci dükkanına giren çocuklar gibi hissediyorum.:)

    YanıtlaSil