7 Temmuz 2013 Pazar

Rimmel London Scandaleyes Waterproof Kohl Kajal Göz Kalemi - Taupe

 
 
Rimmel London'un Scandaleyes serisinin shadow stickleri gibi bu göz kalemleride inanılmaz güzel keşke Watsons bunlarıda getirse diğer renklerinide alsam.
Ben bu kalemi hem far gibi hemde kirpik diplerime kalem olarak kullanıyorum.
Asla ışıltılı değil, kalıcılığı mükemmel asla akma, bulaşma yapmıyor ve en önemlisi bu sıcak havalarda bile kalıcılığı çok iyi bileydim bu kadar iyi olduğunu bir de siyah rengini alırdım.:/
Bu tonlarda göz kalemim olmadığı için Taupe rengini aldım ama çok güzel bir nude rengide var ki alabilme imkanım olursa onuda almak isterim.
 
 
Nude makyaj yapmak için şahane bir renk dilerim Watsons bu kalemleride getirir.
 
Kalemin fiyatı 4 sterlin
 
 


 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder