12 Haziran 2013 Çarşamba

The Balm - Balm Jovi Palet

 
 
 
Çıktığı ilk günden beri merak ettiğim, almak istediğim fakat indirimlerde stoğu tükendiği için bir türlü sahip olamadığım bir paletti.
Anneler günü indiriminde nihayet bende bu paletten edinebildim bir çok blogda palet ile ilgili yorumları okumuşsunuzdur.
Üzerine ekleyebileceğim çok birşey yok herkesin beğendiği, mutlaka herkeste olması gereken bir palet ve bende kullanınca neden bu kadar beğenilip, övüldüğünü anladım.
Bir kere ambalajı inanılmaz güzel zaten The Balm ürünlerinin ambalajları çok hoşuma gidiyor.
Bu paletin içerisinde çok işe yarayan bir aynası, 12 adet farı, 1 adet allığı, 1 adet aydınlatıcısı, 2 adet ruju&krem allığın olduğu şahane bir set.
 
 
 
Farlar azıcık tozutsada kalıcılığı, duruşu çok iyi hele bir de far bazıyla kullanırsanız tüm gün göz makyajınız sabit duracaktır.
Palette beğenmediğim yok gibi diyebilirim her rengini ayrı seviyorum.
Ayrıca paletteki tüm farların mat veya hepsinin ışıltılı olmamasıda ayrı güzel farlar mat, ışıltılı ve sedefli olmak üzere 3 farklı yapıdalar.
Paletin içerisinde mary lou aydınlatıcı ve frat boy allığın olmasıda süper bu sayede allığı ve aydınlatıcıyı almanıza gerek kalmıyor.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Balm Jovi palette sanırım en az kullanacaklarım rujları çünkü her iki renkte bana pek yakışmadı.
Hatta bu rujlar aynı zamanda krem allık olduğu için kendine yakıştıranlar allık olarakta kullanabilir ki henüz allık olarak denemedim.
 
Kısacası iyi ki almışım dediğim, sıkça kullandığım bir palet oldu.
 
Paletin indirimsiz satış fiyatı 60 tl fakat Gratis'in özel günlerde yaptığı şahane indirimlerin birinde %50 indirimle almanız mümkün.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

10 yorum:

  1. bu paletin tozutması çok fena, ama yinede harika tasarlanmış bir palet bencede. :)

    YanıtlaSil
  2. Tozutması bence aşırı değil açıkcası beni çok rahatsız etmedi çok daha fiyatlı ürünlerde bile olabiliyor.
    Ama dediğin gibi tasarımı harika hele bir de %50 indirimle alınınca dadından yinmiyor.:)

    YanıtlaSil
  3. henüz edinmedim, bitirmem gereken çok far var ve dayanamayıp almaktan korkuyorum:)

    YanıtlaSil
  4. Valla benimde bi dolu farım varken %50 indirimde bulunca dayanamadım.:)

    YanıtlaSil
  5. Bende çok memnunum bu paletten. Bir de fırçası ya da bizim minik bir ruj fırçası koyabileceğimiz bir bölümü olsa harika olurmuş.

    YanıtlaSil
  6. şahane bir palet:) bir daha yüzde elliye girerse baştan alacam kimi kırıldı kimi bitti bendekilerin, direk makyaja yeni başlayan olsun, ileri makyaj yapan olsun herkese lazım:)

    YanıtlaSil
  7. Valla bu palette ruj fırçası cidden iyi olurmuş sırf balmbini ve balm jovi için ruj fırçası alacağım.:)

    YanıtlaSil
  8. Aysel'cim bayramda %50 indirim olabilir gibime geliyor.
    Bende %50'de yakalarsam far bazı kapmayı düşünüyorum.:)

    YanıtlaSil
  9. Güle güle bende severek kullanıyorum,harika bir palet.!

    YanıtlaSil